تجربه‌ای متفاوت در رانندگی با بازی ویدئویی GRID

شرکت Codemaster اخیرا پیش‌نمایشی جدید با محوریت نمایش محیط بازی GRID در فضای مجازی منتشر کرد.

تجربه‌ای متفاوت در رانندگی با بازی GRIDبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Codemaster یکی از شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌ای است که با بازی شبیه‌سازی رانندگی خود یعنی GRID توانست بین گیمر‌ها محبوب شود. تاکنون از این بازی چندین نسخه وارد بازار شده است که تقریبا تمامی آن‌ها توانستند فروش خوبی داشه باشند. این شرکت در حال حاضر در حال کار روی نسخه جدید عنوان GRID است و قصد دارد این عنوان را در سال جاری عرضه کند.

به تازگی شرکت Codemaster تریلری از نسخه جدید بازی GRID منتشر کرده است که در این تریلر شرکت مذکور سعی کرده تا محیط بازی را برای گیمر‌ها به نمایش بگذارد. در این تیزر چندین مسیر از راه‌های بازی نمایش داده شده‌اند. این نقشه‌ها و مسیر‌ها به قدری دقیق طراحی شده‌اند که گیمر احساس می‌کند در دنیای واقعی در حال رانندگی است.

شرکت سازنده سعی کرده است تریلری کوتاه، اما پرمحتوا را وارد فضای مجازی کند. تمام این تریلر در منطقه و پیست هاوانا جریان دارد؛ در این تریلر، غروب آفتاب، شب و روز نمایش داده شده است که نشان از دقت بالای شرکت سازنده در طراحی این بازی دارد. شرکت Codemaster سعی کرده است این بازی شروعی بسیار قدرتمند داشته باشد و قطعا برای این عنوان بسته‌های الحاقی متنوعی عرضه خواهد کرد که به احتمال زیاد محیط بازی نیز تغییر خواهد کرد.

تجربه‌ای متفاوت در رانندگی با بازی GRID

براساس تریلر‌های منتشر شده از نسخه جدید بازی GRID ظاهرا شرکت کدمستر سعی کرده است از تمام توان خود در بازی‌سازی استفاده کند و یکی از قوی‌ترین عناوین سبک رانندگی را طراحی کند. به این ترتیب باید شاهد رقابت تنگاتنگ این عنوان با بازی NFS باشیم که احتمالا تا اوایل سال آینده عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تفاوت‌های نسخه اولیه با نسخه اصلی بازی FIFA 20 +فیلم


طبق شرکت Codemaster قرار است این عنوان در تاریخ ۱۱ اکتبر برای کنسول‌‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود. در ادامه تریلر منتشر شده از بازی GRID را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار