در دومین دورهمی بانوان فعال در حوزه بازی‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی مطرح شد؛

نداشتن روحیه تیمی نقطه آسیب استارتاپ‌ها/ بانوان و دختران خودشان را باور کنند

دومین دورهمی بانوان فعال در حوزه ی بازی‌ها و نرم‌افزار‌های مذهبی با بررسی روحیه تیمی در استارتاپ‌ها و مدیریت نقش مادری در کنار فعالیت اجتماعی برگزار شد.

نداشتن روحیه تیمی نقطه آسیب استارتاپ‌ها/ بانوان و دختران خودشان را باور کنند؛ موفق می‌شوند

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دورهمی بانوان فعال در حوزه ی بازی و نرم افزار مذهبی در کافه قرار(مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی) برگزار گردید.

این دورهمی که با سخنرانی دو تن از بانوان فعال در حوزه اپ و بازی، همراه بود، به نقد بررسی نقش زنان در جامعه با توجه به نقش مادری آنان پرداخت.

خانم آیت‌الهی، یکی از مدعوینی بود که با سابقه ده ساله در این حوزه به بررسی تاثیر کار تیمی در حوزه فناوری اطلاعات پرداخت.

او در این جلسه داشتن روحیه تیمی را یکی از اولویت‌های اصلی موفقیت تیم‌های استارتاپی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی که استارتاپ‌ها در این زمینه  با آن روبه‌رو هستند، به نبود روحیه کار تیمی باز می‌گردد که این مسئله در بانوان شایعتر است.

طراح بازی ایرانی «سبزک و فیروز» مشکل اعتماد به نفس را در دختران و دانشجویان ایرانی جدی دانسته و تصریح می‌کند که خانم‌ها بدانند که نباید زود ناامید شوند و خودشان میبایستی مدیریت کار را در دست داشته باشند چرا که علی رغم اینکه توانایی خانم‌ها بالاست اما متأسفانه خودشان را باور ندارند.

آیت‌الهی یکی از راهکارهایی که منجر به تقویت اعتماد به نفس در تیم دخترانه‌اش شده است را برنامه‌ریزی منسجم و یادآوری این توانایی‌ها می‌داند و خاطرنشان می‌کند زنان می‌توانند در بسیاری از امور فناوری اطلاعات از آقایان جلوتر باشند.

خانم دبیران، میهمان دیگری بود که در ابتدای سخنان خود به معرفی کتاب "هفته چهل و چند" پرداخت و آن را در زمره کتاب‌های موفقی دانست که تجربه‌های مادرانگی در آن به خوبی تشریح شده است.

نداشتن روحیه تیمی نقطه آسیب استارتاپ‌ها/ بانوان و دختران خودشان را باور کنند؛ موفق می‌شوند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.