رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ساری:

از ۱۳ نقطه راهبردی دنیا ۲ نقطه مربوط به ایران است/ زیرساخت‌های لازم برای برداشتن گام‌های تحریمی را داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:از ۱۳ نقطه راهبردی دنیا دو نقطه شامل تنگه هرمز و جزایر سه گانه در اختیار ایران قرار دارد و بر شمال آبراه خلیج فارس و دریای عمان تسلط جغرافیایی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مجمع عالی بسیج مازندران در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا ، تسلط جغرافیایی،  وجود جوانان نخبه و مردم پرتلاش را از جمله ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: از ۱۳ نقطه راهبردی که در جهان وجود دارد دو نقطه تنگه هرمز و جزایر سه گانه متعلق به ایران است و بر شمال آبراه خلیج فارس و دریای عمان تسلط جغرافیایی داریم.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون به شمال خلیج فارس کاملا مسلط است، افزود: یک روح ایرانی و اسلامی در میان مردم وجود دارد که باعث می‌شود مردم به عنوان ید واحده در برابر دشمنان عمل کنند.

از نظر موقعیت جغرافیایی  شاهراه آسیا و اروپا هستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: رشد علمی، قدرت ملت ایران را افزایش داده است و قدرت اقتصادی ملت ایران نیز بسیار منحصر بوده و از نظر ذخایر فسیلی رتبه اول و از نظر موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و شاهراه آسیا و اروپا هستیم و با ۱۵ تا ۱۶ کشور مرز آبی و خشکی داریم.
 
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: پاییندی به ارزش‌های انقلاب و توجه به ویژگی های حکومت دینی از جمله مولفه‌هایی هستندکه سبب شده است ایران به این جایگاه والا در منطقه رسیده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد :هر جایی که ایران در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن حرکت کرد به موفقیت رسیدیم و هرجا که از این اصول کوتاهی کردیم با مشکل مواجه شدیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، بیکاری و کاهش ارزش پولی را ناشی از فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: توجه برنامه ریزان اقتصادی به الگو‌های توسعه غربی و بانک جهانی راهگشای کشور برای توسعه نیست.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: ایران اکنون با الگوی دفاعی، فرهنگی و سیاسی بومی توانسته است در جهان پیشتاز باشد و برای دستیابی به توسعه اقتصادی نیز الگوی کاملا بومی و متناسب با ویژگی‌های حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی مورد نیاز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را سند راهبردی برای ما در مراحل پیش رو بیان کرد و گفت: برای اینکه یک ملت بتواند در چنین جایگاهی قرار گیرد و مقابل جبهه‌ای به پیروزی رسد الزاماتی وجود دارد و باید به آن توجه کرد.

او گفت: رسالت بسیج قرار داشتن در کنار مسئولان و کمک به توسعه کشور با مشارکت مردم، خیران و کارآفرینان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه محرومیت زدایی جزو اولویت‌های بسیج خواهد بود افزود:در دهه فجر پارسال بیش از ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور برنامه ریزی شد که با تلاش نیرو‌های زحمتکش سپاه، بسیج، دستگاه‌های اجرایی، مردم و خیرین به سرانجام رسید که به طور نمونه در ماه گذشته ۴۵۰۰ پروژه به بهره برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار