احتمال معرفی کنسول PS5 در اوایل سال آینده میلادی

یکی از منابع آگاه اعلام کرد که کنسول PS5 در ۱۲ فوریه سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

احتمالا کنسول PS5در اوایل سال آینده میلادی معرفی شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش شرکت سونی اعلام کرد در حال کار روی نسل بعدی کنسول خود است که PS5 نام خواهد داشت و پس از مدتی اطلاعات سخت افزاری این کنسول را منتشر کرد. پس از این اقدام شرکت سونی، بسیاری از افراد اخباری متفاوت درباره کنسول مذکور منتشر کردند و هر فردی از روی پیش بینی‌های خود اطلاعاتی از این کنسول در فضای مجازی منتشر می‌کرد. از طرفی هم شرکت‌های سازنده بازی نیز به دلیل اینکه اطلاعات دقیقی از این کنسول ندارند، برای ساخت عناوین بعدی خود به شدت سردرگم هستند و بسیاری از آن‌ها اعلام کردند که با این اطلاعات جزئی از نسل بعدی کنسول شرکت سونی، نمی‌توانند برای عناوین خود برنامه ریزی کنند.

به تازگی یکی از منابع آگاه اعلام کرده است که شرکت سونی در ۱۲ ماه فوریه سال ۲۰۲۰ یک جلسه برگزار خواهد کرد که به احتمال زیاد قرار است در این مراسم کنسول PS5 به طور رسمی معرفی شود؛ در این مراسم قطعا پس از معرفی کنسول، سونی تاریخ عرضه و قیمت کنسول را نیز اعلام خواهد کرد. در صورت صحت داشتن این خبر ظاهرا شرکت سونی قصد دارد سال نو میلادی را با معرفی کنسول جدید خود به گیمر‌ها تبریک بگوید.

احتمالا کنسول PS5در اوایل سال آینده میلادی معرفی شود

همچنین این منبع آگاه اعلام کرده است که توسعه دهندگان بسیار یزرگی نظیر Ubisoft، Activision، EA و Square Enix برای حضور در این مراسم دعوت نامه دریافت کرده‌اند که همین موضوع احتمال معرفی کنسول PS5 را در مراسم سونی بالا می‌برد. عناوین بزرگ و تازه وارد انحصاری شرکت سونی نظیر The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima نیز طبق اعلام شرکت سونی مطابق اطلاعات سخت افزاری کنسول پلی استیشن ۵ ساخته شده‌اند و ظاهرا اولین عناوینی خواهند بود که روی کنسول آینده سونی اجرا خواهند شد.


بیشتر بخوانید: تفاوت‌های نسخه اولیه با نسخه اصلی بازی FIFA 20 +فیلم


ظاهرا شرکت سونی روی عینک‌های VR نیز سرمایه گذاری زیادی کرده است و از آنجا که اخیرا آزمایش‌های زیادی روی عینک VR2 انجام شده  و نتیجه مثبت داده است، باید منتظر معرفی این عینک در مراسم ۱۲ فوریه باشیم. تمامی این اطلاعات از یکی از منابع آگاه بدست آمده است و هیچ کدام توسط سونی تایید یا رد نشده است و باید منتظر اعلام رسمی شرکت سونی درباره مراسم مذکور ماند.

انتهای پیام/

تاریخ احتمال معرفی کنسول PS5 اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.