پراش: باید روادید ۳ رکابزنمان صادر شود

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: امیدوارم هر چه زودتر ۳ روادید رکابزن کشورمان برای رقابت‌های قهرمانی جاده به میزبانی انگلیس صادر شود.

امیدوارم به زودی روادید ۳ رکابزن کشورمان از طرف انگلیس صادر شودمحمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گرفتن روادید مسابقات قهرمانی جهان  جاده به میزبانی انگلیس بیان کرد: طبق نتایجی که ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کردند  تصمیم گرفتیم تا ۳ ملی پوش (گنج خانلو، جمشیدیان و سمیه یزدانی) را به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام کنیم. امیدوارم هر چه زودتر روادید  ۳ ملی پوش کشورمان از طرف کشور انگلیس صادر شود.

او درباره اعزام نشدن ماندانا دهقان به رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: ماندانا دهقان باید در ایران حضور پیدا می‌کرد تا کار‌های اداری گذرنامه خود را انجام می‌داد، اما او در کشور هلند رکاب می‌زند. پیش از اینکه دهقان برای لژیونر شدن به هلند سفر کند مسابقات قهرمانی جهان را  با او در میان گذاشتیم  تا  برای دریافت مدارک در ایران حضور داشته باشد و البته به خاطر محدود بودن بودجه فدراسیون نفرات اعزامی به رقابت‌ها محدود است. ما تصمیم گرفتیم رکابزنان تیم ملی بزرگسالانمان در تور‌های اندونزی و چین شرکت کنند و در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور نداشته باشند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری اظهار کرد: ما شانس کسب سهمیه‌ی المپیک را در بخش بزرگسالان آقایان داریم و در بخش بانوان اگر کشور کره جنوبی و ازبکستان به طور مستقیم سهمیه‌ی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنند، سمیه یزدانی می‌تواند به عنوان نفر سوم سهمیه المپیک را کسب کند. اردو‌های تیم ملی با شرایط بسیار خوبی در حال برگزاری است و گنج خانلو توانست در لیگ برتر در مسیر بسیار سخت، نفر دوم و جمشیدیان امروز در جایگاه اول رقابت‌ها قرار بگیرد.

همچنین رقابت‌های قهرمانی جهان جاده به میزبانی انگلیس از تاریخ ۲۳ شهریور ماه تا ۷ مهر ماه برگزار  خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

مدال برنز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا به ملی پوشان ایران رسید

شکری: به خودم قول کسب مدال طلای قهرمانی آسیا را داده ام

حاجیان مدال طلای جام جهانی چین را کسب کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت های قهرمانی جهان دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار