همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری برای برگزاری رویداد بین المللی

رییس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه گفت: راهنمایان باسابقه و مسلط به فنون راهنمایی ودر بعضی موارد تسلط به ٤ زبان زنده دنیا هستند و تشکیل این انجمن اتفاق بی نظیر در عرصه گردشگری استان است.

همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری برای برگزاری رویداد بین المللی به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حمیدرضا کرمی رییس هیات مدیره  انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه در نشست صمیمانه  با سرپرست معاونت گردشگری ضمن پرداختن به رزومه قوی اعضای هیات مدیره که از راهنمایان باسابقه و مسلط به فنون راهنمایی ودر بعضی موارد تسلط به ٤ زبان زنده دنیا، تشکیل این انجمن را اتفاق بی نظیر در عرصه گردشگری استان دانست.

کرمی انجمن  را نوید همکاری‌های هدفمند فنی و تخصصی راهبران توسعه گردشگری دانست، و آمادگی این گروه پویا و علاقمند به پیشبرد اهداف توسعه گردشگری استان را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد بین المللی اکوتوریسم و توسعه روستایی اعلام کرد.

مهدی آبادی با تشکر از حضور اعضای هیات مدیره انجمن نوپای صنفی در معاونت گردشگری این نشست را آغاز فعالیت‌های مشترک نیروی انسانی فعال و پر انگیزه و متخصص راهنمایان با معاونت گردشگری دانست.

او ابراز داشت: این گروه نیروی انسانی بیشتر از هرکسی چالش‌ها، توانمندی‌ها و نقاط قوت و ضعف گردشگری را درک و تجربه کرده اند بنابراین آن‌ها میتوانند بهترین ایده پردازان، تحلیلگران وبازوان قوی اجرایی گردشگری استان باشند.

 رییس و اعضای هیات مدیره به ارایه پیشنهادات و درخواست حمایتی از معاونت گردشگری نموده تا برنامه ریزی برای سفر با بهترین کیفیت و امنیت خاطر صورت پذیرد. 

از جمله خواسته‌های انجمن صنفی درخواست همکاری جهت محل گردهمایی و تشکیل جلسات انجمن، همکاری در برگزاری همایش ها، حمایت در عضوگیری انجمن با تایید تمدید کارت راهنمایان، حمایت در آموزش‌های تخصصی،  در این رابطه سرپرست معاونت گردشگری قول مساعدت‌های لازم را اعلام کرد.

انتهای   پیام/ز

 

تشکیل انجمن  صنفی گردشگران اتفاق بی نظیر در عرصه گردشگری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار