برگزاری همایش مشاوره تحصیلی در دانشگاه تربت حیدریه

سومین همایش مشاوره و هدایت تحصیلی رایگان توسط استادان دانشگاه تربت حیدریه ویژه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

برگزاری همایش مشاوره تحصیلی در دانشگاه تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا صالحان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه گفت: دانشگاه تربت حیدریه در برنامه‌ای سه روزه به پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته آزمون سراسری امسال مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی می‌دهد.

او با اشاره به اینکه اجرای این طرح به منظور رسالت علمی، آموزشی و اجتماعی این دانشگاه تدارک دیده شده است، ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح، دانشگاه تربت حیدریه استادان مجرب خود را به کار گرفته تا ضمن معرفی قابلیت‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه به داوطلبان در انتخاب رشته مناسب و مورد علاقه خود کمک کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه گفت: برنامه مشاوران به مدت سه روز از ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مسجد جامع  تربت حیدریه و هم چنین از ساعت ۹ تا ۱۳ صبح نیز در محل دبیرستان شهید میرزایی کدکن مستقر می‌باشند.

صالحان افزود: این مشاوران هم چنین در تاریخ ۲۳ مرداد ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر زاوه و در تاریخ ۲۴ مرداد ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در اداره فنی و حرفه‌ای مه ولات هم حضور یافته و ضمن برگزاری کارگاه‌های آموزشی، خدمات مشاوره‌ای برای انتخاب رشته و هدایت تحصیلی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام//ح. ق


 همایش مشاوره رایگان در دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.