توهین روزنامه‌نگار سعودی به مردم فلسطین: فلسطینی‌ها از حج محروم شوند +فیلم و عکس

«محمد آل الشیخ» روزنامه نگار سعودی همسو با حکومت آل‌سعود در واکنش به شعار زائران خانه خدا در حمایت از قدس، پست‌های توهین‌آمیزی در صفحه‌اش منتشر کرد.

توهین روزنامه‌نگار سعودی به مردم فلسطین؛ فلسطینی‌ها از حج محروح شوند

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از طنین شعارهای  زائران فلسطینی بیت‌اللّه الحرام در سرزمین منا در حمایت از قدس منتشر شد که واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشت.

در این ویدئو گروهی از زائران فلسطینی خانه خدا در صحرای منا هنگام ادای مناسک حج فریاد «بالروح بالدم نفدیک یا أقصى» ( جان و مالمان فدای مسجد الاقصی) سر می‌دهند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

پس از انتشار ویدئوی شعار زائران خانه خدا در حمایت از قدس، محمد آل الشیخ، روزنامه‌نگار سعودی همسو با حکومت آل‌سعود لب به اهانت و توهین به مردم فلسطین گشود و با انتشار پست‌هایی سراسر توهین در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«فلسطینی‌ها [آوارگان فلسطینی] وبال گردن همه کسانی هستند که از آنها میزبانی می‌کنند. اردن از آنها میزبانی کرد سپتامبر سیاه اتفاق افتاد. لبنان از آنها میزبانی کرد جنگ داخلی رخ داد. کویت از آنها میزبانی کرد به سربازان صدام تبدیل شدند. حالا هم آنها تریبون‌های خود را برای توهین به ما و انکار مواضع ما به کار گرفته‌اند؛ آنها را فقط ارتش اسرائیل می‌شناسد.»

آل الشیخ در توییت‌ دیگری نوشت، «آشوب و تظاهراتی که حماسی‌ها در حج راه انداختند، قطری‌ها پشتش ایستاده‌اند. باید سگ‌های حماس سال آینده از زیارت منع شوند... بهتر است به همان کشورچه [قطر] بروند و همانجا حج‌شان را به جا آورند».

توهین روزنامه‌نگار سعودی به مردم فلسطین؛ فلسطینی‌ها از حج محروح شوند

گفتنی است ؛ پیش از این هم محمد آل‌الشیخ روزنامه‌نگار خودفروخته‌ سعودی توییت‌هایی توهین‌آمیز در ابراز خشم از تن ندادن فلسطینی‌ها به سازش با صهیونیست‌ها منتشر کرده بود که هر بار با اعتراض وسیع کاربران عرب همراه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
وقتی مردم مظلوم فلسطین رفتند توی بهشت و شما جانیان رفتید توی جهنم، خدا و فرشتگان بهتون نشون خواهند داد که چه کسانی محروم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
لعنت خدا وعذاب الهی گریبان گیر محمد الشیخ خواهد شد هم پول زیارت کعبه را می خورند هم توهین به مسلمانان می کنند انشالله بدست همین خدا ناشناسها عربستان بدست خود وتوسط تکفیریها نابود خواهد شد