صحت عمل مامور وظیفه شناس زنجانی در تحویل گوشی ۸۰ میلیون ریالی به صاحبش

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل مامور وظیفه شناس انتظامی استان در بازگرداندن گوشی تلفن همراه ۸۰ میلیونی و وجه نقد دو میلیون ریالی به صاحبش خبر داد.

صحت عمل مامور وظیفه شناس زنجانی در تحویل گوشی ۸۰ میلیون ریالی به صاحبشبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ  مرتضی عباسی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر افزود: یکی از ماموران انتظامی استان یک دستگاه تلفن گوشی همراه به همراه دو میلیون ریال وجه نقدر را در حین مراجعت به منزل پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این مامور وظیفه شناس با پیگیری‌های فراوان، موفق می‌شود صاحب گوشی تلفن همراه و وجه نقد را شناسایی کرده و تحویل صاحبش بدهد، افزود: صاحب گوشی تلفن همراه و وجه نقد با تماس از طریق سامانه ۱۹۷ ضمن تقدیر از اقدامات پلیس از این مامور وظیفه شناس تقدیر و ارزش ریالی گوشی خود را ۸۰ میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه همواره نیروی انتظامی خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌داند، بیان داشت: اهمیت دادن به صحت عمل، درستکاری و امانت داری کارکنان پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مختلف از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و همواره پلیس بر آن است تا با صحت عمل، در راستای ارتقاء اعتماد عمومی شهروندان نسبت به خود، گام‌های هدفمندی را برداشته و همیشه ایام خدمتگزاری نمونه برای شهروندان باشد.

سرهنگ عباسی در پایان افزود: به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتار‌های اسلامی در بین سایر کارکنان، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، این مامور وظیفه شناس توسط سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان زنجان مورد تقدیر قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ن
 

مامور وظیفه شناس زنجانی گوشی ۸۰ میلیون ریالی را به صاحبش تحویل داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.