تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرند

فرماندار زرند گفت: تعهد اشتغال شهرستان بر اساس آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ درصد محقق شده است.

تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده؛ فرماندار زرند در کارگروه اشتغال شهرستان زرند گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی امسال اشتغال شهرستان، ایجاد هزار و ۴۱۸ فرصت شغلی است که تا کنون کمتر از مدت ۶ ماهه اول سالجاری بیش از ۸۶۱ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده که در نوع خود کم نظیر است.

او بیان داشت: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به بخش صنعت و معدن شهرستان است.

صادق زاده تصریح کرد: در بین تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برخی از دستگاه‌ها تا کنون حتی یک نفر هم از تعهد اشتغال خود را عملی نکرده اند که باید با تمام توان نسبت به تعهد خود پایبند باشند.

فرماندار زرند با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالقوه در سطح شهرستان و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال رونق تولید، بر لزوم داشتن نگاهی نو به موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال تاکید کرد.

صادق زاده در پایان افزایش اشتغال، کاهش بیکاری و آمار مهاجرت جوانان از روستا‌ها به دلیل عدم فرصت‌های شغلی را از سیاست‌های دولت تدبیر و امید برشمرد و در این راستا اظهار داشت: از اول امسال تا کنون ۸۷ طرح اشتغال روستایی در زرند پرداخت شده که به تبع آن اشتغال بیش از ۸۱۸ نفر در روستا‌ها را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/س

تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان فرماندار زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار