با حضور جمعی از مسئولان شهری؛

بازار میوه و تره بار محله دهقان افتتاح شد

با حضور الویری عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری، بازار میوه و تره بار محله دهقان در منطقه ۱۳ شهرداری تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی الویری عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران و معاونین از سطح منطقه و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، گردشگری و در حال احداث آن بازدید کرد.

بازار میوه و تره بار محله دهقان افتتاح شد

در این بازدید، آخرین وضعیت مسیر دوچرخه سواری خیابان پیروزی و بافت فرسوده محله صفا، پروژه‌های عمرانی و در دست احداث منطقه از جمله پاتوق‌های محلی و اجرای پروژه رنگ در شهر در آن، پروژه ارتقاء و کیفی سازی فلکه دوم نیروی هوایی، ایمن سازی مسیل شهید براری، مسقف کردن پایانه شهید براری، پروژه رنگ در شهر واقع در ابتدای خیابان سی متری نیروی هوایی، اجرای پروژه رنگ در شهر بوستان نشاط و کودک، نگارخانه شرق و بازدید از کافه کتاب مظفر، سوله بازیافت، ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی پارک جنگلی سرخه حصار، پروژه‌های مربوط به پارک جنگلی سرخه حصار، پایانه و پارک سوار شرق و... مورد بازدید قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح‌های رنگ در شهر به همت شهرداری منطقه ۱۳


همچنین طی این بازدید بازار میوه و تره بار محله دهقان توسط الویری رئیس شورای عالی استان‌ها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بازار میوه و تره بار محله دهقان افتتاح شد

انتهای پیام/

بازدید عضو شورای شهر تهران از منطقه ۱۳ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۴:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام. بازار میوه و تره بار محله دهقان. شماره تلفن منزل شخصی بنده را در سایتش داده است و مزاحمت درست شده است. قسمتی هم برای اطلاع به مسئول مربوطه اش وجود ندارد. تلفن صحیح دادن یک مرکز میوه و تره بار دهقان، حداقل کار است.
آخرین اخبار