تغییرات محسوس در روابط ۲۰ ساله خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ

شهردار اصفهان در جلسه با اعضای دولت شهر سن پترزبورگ گفت: بسته پیشنهادی شهردار اصفهان مورد استقبال مقامات سن پترزبورگ قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر نوروزی، شهردار اصفهان که به منظور شرکت در بیستمین سالگرد خواهرخواندگی شهر‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ، به کشور روسیه سفر کرده است، به همراه رؤسای کمیسیون‌های اقتصاد و گردشگری و امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان، در نشستی مشترک با بوندارنکوف، معاون استاندار سن پترزبورگ و اعضای دولت_شهر سن پترزبورگ که عالی‌ترین مرجع تصمیم گیرنده در این شهر محسوب می‌شوند، حضور یافت.

نماینده ارشد سفارت ایران در روسیه، در این سفر هیأت اصفهانی متشکل از نمایندگان مدیریت شهری و نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان را همراهی می‌کند.

دکتر نوروزی، شهردار اصفهان در جلسه با اعضای دولت_شهر سن پترزبورگ، بسته پیشنهادی شهرداری اصفهان را در محورهایی، چون اقتصاد، گردشگری، فناوری، همکاری‌های محیط زیستی و ... با هدف افزایش همکاری‌های متقابل بین دو شهر خواهرخوانده اصفهان و سن پترزبوگ، ارایه داد که مورد استقبال مقامات طرف مقابل قرار گرفت.

شهردار اصفهان در این خصوص گفت: در این جلسه بر اساس توافق به عمل آمده مقرر شد، ظرف یک ماه آینده کارگروهی مشترک متشکل از کارشناسان حوزه‌های صنعت، سرمایه گذاری، محیط زیست، مدیریت شهری، گردشگری، فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده و ضمن بررسی پیشنهاد‌های مطرح شده در بسته پیشنهادی شهرداری اصفهان، پیشنهاد‌های نهایی شده مورد توافق دو طرف را تدوین کرده تا این پیشنهاد‌ها ظرف دو ماه آینده در قالب تفاهم نامه‌ای تنظیم شده و به امضای شهردار اصفهان و استاندار سن پترزبورگ، برسد.

نوروزی با تأکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با استاندار اصفهان نیز صورت خواهد گرفت، افزود: خوشبختانه پیشنهاد‌های تیم مدیریت شهری اصفهان مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت و پیش بینی می‌شود از دل این تفاهم نامه و موارد مطرح شده، اتفاقات خوبی برای اصفهان را شاهد باشیم.

شهردار اصفهان افزود: از طریق این بسته پیشنهادی، همکاری متقابل بین دو شهر در محور‌های مختلف اتفاق خواهد افتاد و روابط خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ که در بیستمین سال خود قرار دارد، شکل اجرایی، کاربردی‌تر و محسوس تری به خود خواهد گرفت.

او تصریح کرد: بسته پیشنهادی ظرف دو ماه آینده بررسی و کارشناسی می‌شود، در هر دو شهر، مراحل قانونی لازم را طی می‌کند و در نهایت در سفر هیأتی از سن پترزبورگ به اصفهان به امضا می‌رسد.
 
 
انتهای پیام/ی
 
 
 

همکاری متقابل اصفهان و سن پترزبورگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار