چالش‌های پیش روی زیدان در فصل جدید؛

از ضعف و مصدومیت ستاره‌های رئال مادرید تا انتقاد از ادن هازارد پیش از شروع لالیگا

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید کار دشواری برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در بازی‌های فصل جدید اسپانیا دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که حدود ۲ ماه پیش لوکا یوویچ با مبلغ ۶۲ میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت به باشگاه رئال مادرید پیوست، اکنون گفته می‌شود او در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

لوکا یوویچ اولین خرید رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود که با قراردادی ۶ ساله به سانتیاگو برنابئو پیوست. طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، زین الدین زیدان علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و با انتقال قرضی او به تیمی دیگر موافق است، زیرا سرمربی فرانسوی رئال مادرید نسبت به توانایی یوویچ برای بازی در لالیگا، به ویژه تیمی در سطح رئال مادرید دچار تردید جدی شده است.

چالش های پیش روی زیدان در فصل جدید؛ از ضعف یوویچ تا مصدومیت آسنسیو و مورد انتقاد قرار گرفتن هازارد

مهاجم ۲۱ ساله رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها برای اینتراخت فرانکفورت به میدان رفت و موفق شد موفق شد در ۲۱ بار برای تیمش گلزنی کند.

رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خرید‌های گران قیمتی انجام داد. کهکشانی‌ها با مبلغ ۹۲ میلیون یورو ادن هازارد را از چلسی به سانتیاگو برنابئو آوردند و در ادامه لوکا یوویچ، ادر میلیتائو و فرلان مندی را جذب کردند، اما نتایج رئال مادرید در بازی‌های پیش فصل فاصله زیادی با آنچه که برایش چنین سرمایه گذاری هنگفتی انجام شده بود، داشت. زیدان هم بابت تغییرات زیادی که در ترکیب تیمش برای بازی‌های پیش فصل ایجاد کرده بود مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

چالش های پیش روی زیدان در فصل جدید؛ از ضعف یوویچ تا مصدومیت آسنسیو و مورد انتقاد قرار گرفتن هازارد

روزنامه اسپانیایی آ اس در این باره نوشت که زیدان برای چیدن ترکیب رئال مادرید در فصل جدید گرفتار یک تله پر پیچ و خم شده است.

در همین حال، هوادارن رئال مادرید از هازارد، ستاره بلژیکی تیمشان به دلیل عملکرد نه چندان مطلوبش در بازی‌های پیش فصل، انتقاد کردند. از طرف دیگر مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت شدید زانو حداقل تا ۶ ماه آینده امکان بازی کردن ندارد.

چالش های پیش روی زیدان در فصل جدید؛ از ضعف یوویچ تا مصدومیت آسنسیو و مورد انتقاد قرار گرفتن هازارد

با این وجود زیدان باید تیمش را برای بازی روز شنبه برابر سلتاویگو در هفته اول فصل جدید لالیگا، آماده کند.

زیدان سرمربی رئال در این باره گفت: تابستان تمام شد و ما برای فصل جدید آماده هستیم و مشتاقیم که از همین الان بازی کنیم. تا زمان مرگ در کنار بازیکنانم خواهم ماند. ما فقط یک فصل عالی می‌خواهیم و فقط روی بازی روز شنبه تمرکز می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

رئیس باشگاه رئال مادرید زیدان را دلسرد کرد

پوگبا، قربانی رئالی شدن نیمار می‌شود

زیدان جدایی «گرت بیل» را از رئال تایید کرد

هواداران رئال مادرید خواستار بازگشت رونالدو به اسپانیا هستند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار