مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد؛

حمایت مراجع تقلید از گسترش فرهنگ ولایت در کشور

آیت الله علوی گرگانی گفت: خداوند نعمت ولایت و رهبری را نصیب ملت ایران کرده است و مراجع تقلید نیز از حرکت ایجاد شده در کشور برای گسترش فرهنگ ولایت حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار سردار یعقوب سلیمانی، مسئول ستاد بازسازی واقعه غدیر و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سازمان بسیج مستضعفان گفت: سپاه در عرصه‌های مختلف، خدمات زیادی به اسلام و انقلاب کرده و توانسته است خوب بدرخشد و در عین حال نیز باعث افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی شود.

او با اشاره مسئله ولایت و غدیر افزوند: ائمه (ع) در طول تاریخ توصیه‌های زیادی به مردم در ارتباط با ولایت و گرامیداشت آن و حفظ این امر مهم می‌کردند.

معظم له ادامه داد: یکی از مسائلی که همواره مردم و شیعیان باید توجه کنند، حفظ عزت اهل بیت (ع) در همه موارد است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه عمل صالح موجب جلب قلوب مردم می‌شود، اظهار داشتند: در همین رابطه از دیگر مسائلی که باید در ارتباط با ولایت و نشر این امر مهم در جامعه توجه شود، استفاده از ظرفیت هنر برای معرفی ولایت است.

مرجع تقلید شیعیان گفت: خداوند کمال دین را در ولایت اهل بیت (ع) قرار داده است و چیزی بهتر از ولایت در دنیا وجود ندارد و تمسک و گردآمدن حول ولایت، موجب مصونیت و اتحاد خواهد شد.

او تاکید کرد: خداوند وعده داده است که حق در دنیا گسترده می‌شود؛ به همین دلیل باید تلاش کرد تا اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت اهل بیت (ع) را به خوبی معرفی کرد.

آیت الله علوی گرگانی در پایان تصریح کرد: خداوند نعمت ولایت و رهبری را نصیب ملت ایران کرده است و مراجع تقلید نیز از حرکت ایجاد شده در کشور برای گسترش فرهنگ ولایت حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/الف

مراجع تقلید از گسترش فرهنگ ولایت در کشور حمایت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.