رفع تصرف اراضی ملی ۱۵۰ میلیاردی در مازندران

در مازندران تاکنون ۱۴۵ مورد تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد.

سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن کشور امروز در ساری  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به جاذبه‌های گردشگری فراوان مازندران و ورود روزانه هزاران گردشگر و مسافر گفت: مسافران قبل از خریداری زمین از اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه‌های مرتبط استعلامات لازم را دریافت کنند.

او از راه اندازی شماره تلفن ۴ رقمی بزودی در سراسر کشور خبر داد و افزود: بزودی شماره تلفن ۴ رقمی برای حفظ اراضی ملی و جلوگیری از فعالیت زمین خواران و متصرفان به حریم و عرصه ملی به شهروندان اعلام خواهد شد.

او گفت: با راه اندازی این سامانه گشت‌های یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن با همکاری شهروندان نحوه فعالیت متصرفان به منابع ملی را رصد و برخورد قانونی خواهند کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن کشور  با اشاره به اینکه در استان مازندران تاکنون ۱۴۵ مورد تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد افزود:۷۵ مرد تصرف غیرقانونی در استان داشتیم که با ورود به موقع دستگاه قضا رفع تصرف انجام شد.

نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز از بهره برداری ۱۷۲ طرح در هفته دولت خبرداد و گفت:ارزش این طرح‌ها ۱۴۸ میلیارد تومان است و ۳۱ مرداد با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/س

۱۴۵ مورد تصرف اراضی ملی رفع تصرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار