توقیف تانکر حامل سوخت قاچاق در جویبار

سرپرست پلیس آگاهی مازندران از توقیف یک تانکر حامل سوخت قاچاق و کشف ۲۵ هزار لیتر نفت کوره، فاقد مجوز حمل و بارگیری در شهرستان جویبار، خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی مستقر در جاده‌های استان به یک تانکر حامل سوخت در مسیر تهران به شمال مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی مورد نظر را در حین تخلیه سوخت در یکی از کارگاه‌های صنعتی خصوصی در شهرستان جویبار متوقف کردند.

سرهنگ ساداتی گفت: با حضور نماینده شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان، در بازرسی از خودرو و مخازن تخلیه سوخت در محل مورد نظر، در مجموع ۲۵ هزار لیتر نفت کوره، فاقد مجوز حمل و بارگیری کشف شد.

او در ادامه ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پس از پلمب محل مورد نظر، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/س
 

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در جویبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار