معاون استاندار:

اعتیاد سومین مشکل آذربایجان غربی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت:اعتیاد بعداز اشتغال و تورم سومین مشکل آذربایجان غربی است.

اعتیاد سومین مشکل آذربایجان غربی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان غربی عصر امروز در همایش یاری گران مبارزه با مواد مخدر گفت: ۸۰ درصد مواد مخدر در افغانستان تولید می‌شود و برای انتقال به اروپا از استان آدربایجان غربی ترانزیت می‌شود.

او ادامه داد:اعتیاد بعداز اشتغال و تورم سومین مشکل استان آذربایجان غربی است که باید برای حل مشکل اعتیاد همه‌ دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را باید داشته باشند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، ترویج آموزش در مدارس، انجام کار‌های فرهنگی و تبلیغی، هدفمند کردن اعتبارات مربوطه، جلب همکاری مجامع بین المللی و مبارزه هدفمند و تلاش برای ایجاد اردوگاه ماده ۱۶ و... بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر ۳ درصد جمعیت استان درگیر مواد مخدر و اعتیاد هستند.

سردار خرمی نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز گفت: سالم سازی جامعه و ایجاد فضایی عاری از اعتیاد نیازمند عملکرد متحدانه تمام آحاد جامعه برای فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

سردار مسعود خرم نیا افزود: نیاز اساسی امروز جامعه امنیت همه جانبه است و این امر با مشارکت تمام آحاد میسر می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به مرزی بودن آذربایجان‌غربی و همسایگی با کشور‌های مختلف این رسالت در این منطقه سنگین‌تر از سایر استان‌هاست.


انتهای پیام/م

 

همایش یاری گران مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان غربی

برچسب ها: پلیس ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.