بیماران نیازمند در قم رایگان ویزیت شدند

طرح شهید دکتر علی رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی استان قم همزمان با سراسر کشور در مناطق کم برخوردار استان به بیماران نیازمند خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضایی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان با بیان اینکه طرح شهید دکتر رهنمون از دو سال پیش با هدف خدمت‌رسانی مستمر، منظم و قابل رصد به مناطق محروم و کم برخوردار کشور آغاز شده است گفت: این طرح با همکاری همه نهاد‌های مسئول در حوزه سلامت از جمله کانون‌های بسیج جامعه پزشکی، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان، به صورت یک روز در ماه به مردم نیازمند استان خدمات ارائه می‌دهد.

رضایی با بیان اینکه در این طرح ۲۷ تیم پزشکی ساماندهی شده اند افزود: این تیم شامل ماما، پزشک اطفال، عمومی، چشم و سایر تخصص‌ها است که با توجه به نیاز و شرایط منطقه مورد نظر، اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با بیان اینکه این طرح یک بازه زمانی چهار ساله دارد خاطرنشان کرد: در این چهار سال علاوه بر خدمات‌رسانی تیم‌ها، میزان ارتقاء سطح سلامت مناطق هدف ارزیابی و پایش می‌شود.

وی گفت: همچنین افرادی که نیازمند خدمات درمانی تخصصی هستند به منظور دریافت خدمات رایگان، شناسایی و به مراکز مربوطه معرفی می‌شوند.

شهید دکتر رهنمون مسئول بیمارستان‌های صحرایی در دوران دفاع مقدس بود که اسفند ۶۲ در حال خدمت در بیمارستان صحرایی خاتم الانبیا در منطقه طلاییه به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/الف

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.