آغاز به کار باشگاه خبرنگاران هلال احمر استان یزد

آئین افتتاح باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر استان یزد همزمان با شش استان دیگر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آئین افتتاح باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر استان یزد همزمان با استان دیگر به صورت ویدیو کنفرانس با حضور جانشین مدیرعامل هلال احمر استان، مدیر روابط عمومی و چند تن از اعضا مجمع استانی باشگاه خبرنگاران استان یزد برگزار شد.

در ابتدا این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس صورت گرفت زارع زاده مدیر روابط عمومی هلال احمر استان یزد روند ثبت نام در شهرستان‌ها و تشکیل مجمع شهرستانی و همچنین انتخابات و مجمع استانی را ارائه نمود و به طور رسمی طی این جلسه، باشگاه خبرنگاران هلال احمر هفت استان افتتاح و آغاز به کار کرد.

در ادامه اسماعیل رمضانی مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور نیز با حضور در مرکز EOC مازندران رسماً از افتتاح این باشگاه خبر داد و گفت: این باشگاه در مرحله اول در هفت استان کشور راه اندازی و در ادامه هفت استان دیگر به این مجموعه می‌پیوندند و براساس برنامه ریزی انجام شده تا آبان ماه امسال همه استان‌های کشور دارای چنین تشکیلاتی خواهند بود.

رمضانی با اشاره به اینکه بدنبال ایجاد سازمان منسجم رسانه‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: در مدت سه ماه همه استان‌های کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

او اضافه کرد: رونمایی نهایی این طرح اواخر آبان ماه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در یزد انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه بدنبال سازمان حرفه‌ای و رسانه‌ای در درون سازمان هستیم، افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود اگر این اقدام در ریل خودش قرار گیرد و با تدبیر به پیش برویم می‌توانیم به یک قدرت رسانه‌ای مهم تبدیل شویم که فرایند اطلاع رسانی را تسهیل خواهد کرد.

رمضانی یکی از چالش‌های موجود را مدیریت رسانه‌ای بحران دانست و گفت: این باشگاه در حوادث و سوانح به کمک مدیریت بحران خواهد آمد.

او در ادامه به راه اندازی سایت رسمی خبری اشاره کرد و یادآور شد: همه حلقه‌های مجازی این سایت فعال شده است.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تاکنون ۷۰۰ خبرنگار عضو این باشگاه شدند، ابراز کرد: این سایت خبری، یک مرجع مطمئن برای اطلاع رسانی در بحران است.

رمضانی از برگزاری جشنواره‌های فصلی خبر داد و گفت: برگزیدگان جشنواره‌های فصلی شناسایی و تجلیل خواهند شد و در راستای رشد و توسعه شان گام برمی داریم تا حرفه ای‌تر شوند.

او آموزش را بخش مهم این فرایند توصیف کرد و گفت: همه تدابیر در این راستا اندیشده شده است و بزودی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/  غ

باشگاه خبرنگاران هلال احمر استان یزد  آغاز به کار کرد

برچسب ها: هلال احمر ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار