برنامه های راهبردی سازمان تبلیغات برای فضای مجازی

برنامه های راهبردی استفاده از فضای مجازی به منظور مدیریت هماهنگ و هم‌افزا از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به زودی ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج حجت الاسلام نجفی مسئول نظارت و ارزیابی معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فعالیت جدید و سازمان یافته‌ای را در عرصه رسانه و فضای مجازی انجام خواهیم داد افزود: برای رسانه و فضای مجازی برنامه مفصلی داریم که بسترسازی لازم انجام شده و در آینده نزدیک در خصوص آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
حجت الاسلام نجفی افزود: مردمی کردن برنامه‌ها و حداقلِ تصدی‌گری تبلیغات اسلامی در برنامه‌ها از رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.
 
او به شبکه همکاران فرهنگی انقلاب اسلامی در استان‌ها اشاره کرد و افزود: در هر استانی ۱۰ جلسه با حضور ۵۰۰ فعال فرهنگی، اساتید دانشگاه،ائمه جمعه و جماعات و مسئولان هیات‌ها برگزار و سازمان تبلیغات اسلامی در هر استانی بازشناسی و باز تعریف می شود.
 
او با بیان این که قرار است در این جلسات نقاط ضعف و قوت تبلیغات اسلامی هر استانی بررسی شود ادامه داد: خروجی این جلسات با تعدادی از تحلیل گران زبده که طرح‌های ملی را انجام می‌دهند بررسی و تحلیل می شود.
 
در این جلسه خبرنگاران پیشنهادها وانتقادات خود را در زمینه فعالیت این سازمان ارائه کردند.
 
انتهای پیام/ط
 

برنامه های راهبردی استفاده از فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.