نتایج کالبدشکافی نشان داد؛

شکسته شدن استخوان‌های گردن میلیاردر آمریکایی

­گزارش کالبدشکافی جفری اپستین که گفته می‌شود در یکی از زندان‌های آمریکا خودکشی کرده، نشان می‌دهد که استخوان‌های گردن وی شکسته شده است.

شکسته شدن استخوان‌های گردن میلیاردر آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز به نقل از روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد گزارش کالبدشکافی جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی که در یکی از زندان‌های این کشور خودکشی کرد نشان می‌دهد که استخوان‌های گردن وی شکسته شده است.

پیش از این ویلیام بار، دادستان کل آمریکا مرگ اپستین را شوکه آور خواند و در بیانیه‌ای اعلام کرد بازرس کل وزارت دادگستری درباره شرایط خودکشی این میلیاردر آمریکایی تحقیقاتی را صورت خواهد داد.

او گفت: از شنیدن خبر مرگ جفری اپستین  که به علت خودکشی اتفاق افتد، در حالی که در بازداشت فدرال به سر می‌برد، شوکه شدم. مرگ او سوالات جدی بسیار را مطرح کرده که باید به آن‌ها پاسخ داده شود.


بیشتر بخوانید: خودکشی دوست ترامپ در زندان


ماه گذشته میلادی روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام اجرایی گزارش داد جفری اپستین در حالت بیهوشی در سلولش پیدا و یک علامت روی گردنش دیده شده است. مقامات اجرایی آن زمان از احتمال تلاش وی برای خودکشی خبر داده بودند.

اپستین یکی از دوستان نزدیک و قدیمی ترامپ بود و پس از دستگیری او تصاویر زیادی از این دو میلیاردر در دهه‌های مختلف در رسانه‌ها منتشر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار