پایان زندگی ۱۹ نفر در آب‌های ساحلی مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۱۹ نفر از اول خرداد امسال تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه از اول خردادماه امسال طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی استان اجرا شد، گفت: ناجیان تاکنون ۹۲۳ نفر را در آب‌های ساحلی مازندران از مرگ نجات دادند و ۱۹ نفر هم جان باختند.

او با بیان اینکه مدت مشابه پارسال نیز ۲۸ نفر در آب‌های ساحلی مازندران جان باخته بودند، افزود: شهر‌های نوشهر، عباس آباد، رامسر و بابلسر بیشترین غریق را در مازندران داشتند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.

او شهروندان خواست به توصیه ایمنی ناجیان توجه کنند و ناجیان غریق در مواقع مواج و طوفانی بودن دریا از ورود مسافران و گردشگران برای شنا در طرح سالم سازی دریا و خارج طرح جلوگیری خواهند کرد.

کریمیان افزود: طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی استان از اول خردادماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ س
 

آب‌های ساحلی مازندران ۱۹ قربانی گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار