رفتار غیرمعقول زن سالخورده با کودک خردسال در داخل اتوبوس! + فیلم

زن سالخورده چینی که صندلی‌ای برای نشستن در داخل اتوبوس پیدا نکرده بود دست به اقدامی عجیب زد.

اقدام عجیب زن سالخورده در داخل اتوبوس! + فیلم//جمعه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام زن سالخورده چینی پس از آنکه در یکی از اتوبوس‌های شهری شهر «ایوو» واقع در استان ژیجیانگ چین صندلی‌ای برای نشستن در داخل اتوبوس پیدا نکرد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در حالی که روی یک ردیف از صندلی‌ها یک زن جوان به همراه پسر خردسالش نشسته بودند این زن با بی‌توجهی به پسر خردسال تلاش کرد تا صندلی کودک را اشغال کند.

در ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده است زن سالخورده از مادر کودک می‌خواهد به پسرش بگوید صندلی را برای او خالی کند. در حالی که مادر کودک به خواسته این زن بی‌اعتنایی می‌کند این زن با رد شدن از مقابل او خود را به صندلی کنار پنجره که پسر خردسال نشسته بود رساند و با هل دادن کودک، صندلی‌اش را اشغال کرد.

پسر خردسال که چاره‌ای جز تسلیم نمی‌بیند سرانجام صندلی را ترک کرد و کنار مادر خود که گفته می‌شود یک نوزاد را در آغوش داشت می‌ایستد. این در حالی بود که سایر مسافران به این زن سالخورده گفتند که پسر خردسال به خاطر سن خود لزوماً نباید صندلی را برای او خالی کند.

این ویدئو که در یکی از شبکه‌های اجتماعی معروف در چین به اشتراک گذاشته شده بود با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آن‌ها رفتار زن سالخورده را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این زن به خاطر سن و سالش حق انجام چنین کاری را نداشت. وقتی این صندلی مخصوص سالمندان نبود، چرا باید کودک خردسال آن را برای این خانم خالی می‌کرد؟"

انتهای پیام/

 زن سالخورده با رفتار نامتعارفش در داخل اتوبوس به سوژه رسانه ها تبدیل شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
از آنجایی که احترام به بزرگترها بخصوصافراد مسن واجب است اما احترام به حقوق بچه ها هم واجب تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
این خانم چرا بین این همه مسافر اتوبوس می خواست حتما روی صندلی اون بچه بنشیند؟ چون بچه خردسال بوده این خانم به خودش اجازه داده به زور صندلی بچه رو اشغال کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
اتفاقا مادر کودک باید به بزرگتر احترام می گذاشتندو به کودک آموزش گذشت و ایثار و احترام به بزرگتر را می دادند
این شخصی هم که نقال این داستان هست بداند که احترام به بزرگترها اگر نباشد خود ما هم موقع پیری با هزار درد گرفتار بدفهمی جامعه خواهیم شد و به ما احترام نخواهند گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
آقا یا خانم اول متن رو بخون بعد نظر بده. توی متن اومده مادر کودک بچه نوزاد بغلش بوده و کودکی هم که روی صندلی نشسته بوده یک کودک خردسال بوده... حالا به نظر شما مادر با نوزاد باید صندلی شو می داد به این خانم محترم یا کودک خردسالش رو بلند می کرد برای نشستن اون خانم. هیچ کدام. چون خودشون واجب تر بودند.
آخرین اخبار