تمجید کلوپ از عملکرد داوران زن در سوپر جام اروپا

سرمربی لیورپول قضاوت داوران زن در مسابقه سوپر جام اروپا را عالی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول قضاوت داور زن دیدار سوپر جام اروپا میان تیم خود و چلسی را عالی توصیف کرد.

لیورپول و چلسی روز چهارشنبه در استانبول در چارچوب سوپر جام اروپا برابر هم قرار گرفتند و سرخپوشان انگلیس در ضربات پنالتی آبی پوشان لندنی را شکست داده و جام قهرمانی را بدست آوردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده استفانیه فراپار، داور زن فرانسوی، بود. داوران خط هم بانوی فرانسوی مانوئل نیکولوزی و میچله اونیل از ایرلند بودند.

کلوپ پس از بازی درباره قضاوت تیم داوری به وب سایت یوفا گفت: من بعد از مسابقه به آنها گفتم كه اگر ما به روشی كه امروز شما داوری كردید بازی می كردیم ، ۶ بر صفر پیروز می شدیم. آن ها عالی کار انجام دادند. یک لحظه تاریخی بود.

آنها احتمالاً سنگینی مسئولیت را احساس می کردند، اما آنها آرام ماندند و کاری که باید می کردند را انجام دادند. من واقعاً به استفانیه فراپار احترام می گذارم.

تمجید کلوپ از عملکرد داوران زن در سوپر جام اروپا

سرمربی لیورپول افزود: من بسیار خوشحالم که باشگاه ما در حال پیشرفت است. این تنها چیزی است که اهمیت دارد. خوشحال شدم که دیدم پیروزی ما در لیگ قهرمانان برای بسیاری از مردم مهم است و (چهارشنبه) دوباره آن را دیدم. ما این کار را برای مردم انجام می دهیم.

کلوپ گفت: ما طی چند ماه گذشته دو جام از سه جام ممکن را گرفته ایم. اکنون باید راهی برای فتح قله های جدید بیابیم.


بیشتر بخوانید:

چلسی - لیورپول/ جدال تمام انگلیسی برای سوپر جام اروپا

گریزمان: فاصله مسی و رونالدو با دیگر بازیکنان زیاد است /اروپایی‌ها تکنیکی‌تر هستند

تلاش باشگاه ایتالیایی برای جذب مدافع قهرمان اروپا


انتهای پیام/

اظهارات کلوپ درباره دیدار سوپرکاپ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار