نشست کارگروه حمل و نقل دانش آموزی تشکیل شد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری نشست کارگروه حمل و نقل دانش آموزان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست کارگروه ۱۸ با موضوع تمهیدات حمل و نقل دانش آموزان و حضور اعضاء در دفتر این مدیریت برگزار شد.

او در ادامه افزود: در این نشست نمایندگان شورای شهر، تاکسیرانی، نیروی انتظامی حضور یافته و در خصوص موارد مهم سرویس مدارس نظرات خود را بیان کردند.

عبدی پور با اشاره به اهمیت توجه به رعایت اصول اخلاقی و رفتاری در سرویس‌های مدارس، تاکید کرد: منشور اخلاقی رانندگان از سال گذشته توسط مدیریت آموزش و پرورش بهبهان تهیه و تدوین شده که در آغاز سال جدید نیز در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مقرر شد شورای شهر نرخنامه را مصوب کرده و به تاکسیرانی و اداره آموزش و پرورش ابلاغ کند.

این مقام مسئول ادامه داد: حضور پررنگ نیروی انتظامی در طول سال تحصیلی جهت امنیت خاطر خانواده‌ها و دانش آموزان و نظارت بر کار سرویس مدارس و رانندگان از موارد مهم و قابل توجه در بحث سرویس مدارس است.

در نشست کارگروه ۱۸ با موضوع تمهیدات حمل و نقل دانش آموزان در خصوص مواردی نظیر نرخ سرویس، کارت صلاحیت و فرم تعهدات رانندگان، کارگاه‌های آموزشی و توصیه‌های لازم برای رانندگان در خصوص جابجایی دانش آموزان بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/م

توجه به حمل و نقل دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.