تحویل ۱۲ هزار تن سیمان به مناطق سیل زده گلستان

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۱۲ هزار تن از تعهد ۴۸ هزار تنی سیمان این نهاد به مناطق سیل زده استان گلستان تحویل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در بازدید دیشب از کارخانه سیمان پیوند گلستان در گالیکش گفت: این کارخانه علاوه بر تولید سیمان برای بخش‌های داخلی کشور در استان‌های گلستان و مازندران به کشور‌های همسایه نیز صادرات انجام می‌دهد.

حق شناس استاندار گلستان با بیان اینکه این کارخانه، تنها کارخانه سیمان استان است، گفت: ۹۴ درصد از کارکنان این کارخانه را افراد بومی تشکیل می‌دهند.

او گفت: تامین سیمان مورد نیاز مناطق سیل زده از مزایای مهم این کارخانه است.

او ادامه داد:این کارخانه برای جلوگیری از آلاینده‌های زیست محیطی مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا است و در این رابطه هر ساله یک و نیم میلیارد تومان هزینه فیلتراسیون آن پرداخت می‌شود.

فرهادی مدیر این کارخانه گفت: در این رابطه سه دستگاه بک هاوس و حدود ۳۸ دستگاه بک فیلتر داریم که غبار خروجی دودکش کارخانه را به زیر ۲۵ میلی گرم می‌رساند.

فتاح رییس بنیاد مستضعفان شب گذشته وارد استان گلستان شدو علاوه بازدید‌های دیشب، صبح امروز نیز بعد از ورود به شهرستان مراوه تپه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

تلاش می کنیم بیمارستان را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم

فتاح رییس بنیاد مستضعفان  در بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهر ستان مراوه تپه گفت :بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان به مساحت ۱۳ هزار متر مربع در حال ساخت است و تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اوبا بیان اینکه کارفرما این بیمارستان بنیاد علوی است، گفت: بخش‌های تخصصی این بیمارستان شامل مراقبت‌های ویژه، اورژانس، درمانگاه، دیالیز، اعمال جراحی، سی سی یو، آی سی یو است.

فتاح گفت: با توجه به کمبود منابع مالی درصدد هستیم تا با تامین آن این بیمارستان را تا دهه فجر و یا نهایتا تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.
 
او ادامه داد: نیاز است زمانی که پیشرفت فیزیکی این طرح به ۹۵ درصد برسد مسوولان استانی با وزارت بهداشت برای تجهیز امکانات و نیرو‌های انسانی آن در بخش‌های مختلف هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا همزمان با افتتاح بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فتاح گفت: تلاش می‌کنیم با تامین منابع مالی این بیمارستان را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم تا به لحاظ مالی به تورم سال آینده برخورد نکنیم.
 
او با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در طرح های بعدی نخست منابع مالی آن را محاسبه می‌کند، گفت: بنیاد مستضعفان در سطح کشور طرح های زیادی در دست اقدام دارد و باید قبل از قول اجرای هر طرح جدید منابع مالی آن محاسبه شود.
 
انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار