اهدای اسناد املاک علوی در روستای چنارلی مراوه‌تپه

رییس بنیاد مستضعفان کشور از تحویل اسناد ۸۳۰ فقره واحد مسکونی و ۱۱۷۰ اراضی زراعی در روستا‌های مراوه‌تپه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور امروز در بازدید از شهرستان مراوه تپه گفت: مراحل واگذاری اسناد ۸۳۰ فقره واحد مسکونی و ۱۱۷۰ اراضی زراعی در روستا‌های مراوه‌تپه  تحویل داده شد.

او گفت: افزود ۵۰ درصد واگذاری اسناد بنیاد در کل کشور به میزان ۴۱۵۰۰فقره در گلستان واگذار شده است.

او واگذاری اسناد مالکیت به مردم را رساندن امانت به صاحبان اصلی یعنی مردم عنوان کرد و گفت:  واگذاری اسناد مالکیت به مردم شتاب می گیرد.

فتاح با بیان اینکه واگذاری این اراضی در قالب قراردادی به مردم انجام شده و اسناد مالکیت قطعی بحساب نمی آید اظهار داشت: مردم برای دریافت سند قطعی مالکیت باید به ادارات ثبت اسناد مراجعه کنند.

او از مردم درخواست کرد نسبت به تشکیل پرونده برای بهره مندی از اراضی واگذار شده و نیز دریافت سند مالکیت اقدام کنند.

قرار بود مراسم اهدای اسناد مالکیت در روستای کریم ایشان مراوه تپه با حضور رییس بنیاد مستضعفان برگزار شود که به دلیل فشردگی و طولانی شدن برنامه ها این مراسم در روستای چنارلی برگزار شد و فتاح و استاندار گلستان در ادامه سفر خود برای بازدید از نیروگاه علی آباد کتول به این شهر عزیمت کردند.

همچنین رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قبل از اهدای اسناد مالکیت در بدو ورود به مراوه تپه همراه استاندار و برخی مدیران کل استانی با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و از بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان دیدن کرد.

فتاح در این بازدید با تاکید بر تلاش بنیاد برای بهره برداری سریعتر از بیمارستان علت طولانی شدن عملیات ساخت این پروژه را مشکلات اقتصادی و تورم اعلام کرد و گفت: با این حال بنیاد مستضعفان تلاش می کند با تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه را برای استفاده مردم به بهره برداری برساند.

او از دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان مراوه تپه از جمله آب، برق و گاز و شهرداری خواست برای ایجاد انشعاب های مورد نیاز این مرکز درمانی همکاری کنند.

رییس سازمان بنیاد مستضعفان به همراه استاندار گلستان شب گذشته نیز از کارخانه سیمان گالیگش بازدید کرد.

از دیگر برنامه‌های سفر رییس بنیاد مستضعفان  در گلستان بازدید از نیروگاه برق در شهرستان علی آباد کتول است.

انتهای پیام /گ 

بازسازی مناطق سیل زده گلستان

برچسب ها: سیل ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار