پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی لرستان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۴ واحد صنعتی در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد رضا صفی‌خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: : طی یک سال گذشته ۴۷ واحد صنعتی و کشاورزی راکد در لرستان با پیگیری‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به چرخه تولید استان بازگشتند.

صفی خانی با بیان اینکه علاوه بر احیای این واحدها ۶۸ واحدصنعتی در لرستان افزایش نیرو داشته‌اند، افزود: مهمترین عامل تعطیلی واحدهای صنعتی لرستان کمبود نقدینگی،مشکلات بانکی، فرسودگی ماشین آلات و مدیریت نامناسب این مجموعه‌ها بوده است.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در کارگروه تسهیل، پرداخت تسهیلات و نوسازی ماشین آلات توانسته‌ایم جلوی تعطیلی این واحدها را بگیریم علاوه بر این ۴۷ واحد صنعتی نیز احیا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۴ واحد صنعتی پرداخت شده است، تصریح کرد: برای نمونه برای راه‌اندازی شرکت نساجی بروجرد ۸ میلیارد تومان به این واحد پرداخت شده است .

 صفی خانی با بیان اینکه با احیای این واحدهای صنعتی در لرستان یک هزار و ۱۹۰ نفر اشتغال زایی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه سازمان صمت لرستان در سال جاری جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و در مرتبه دوم احیای واحدهای صنعتی که قابلیت احیا دارند بوده، در حال حاضر ۴۵ واحد صنعتی که توانایی مشکلات آنان را حل کنیم شناسایی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ر

 ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی لرستان پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار