دستگیری قاتل فراری /تجاوز به مقتول تکذیب شد

پلیس استان مرکزی قاتل فراری را بعد از ۴ سال دستگیر کرد.

دستگیری قاتل فراری /تجاوز به مقتول تکذیب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،مردی که در حدود ۴ سال قبل در یکی از روستا‌های شهرستان اراک، دختر خانم ۱۴ ساله‌ای از بستگان خود را به علت لحظه‌ای عصبانیت به قتل رسانیده بود و بعد از سپردن وثیقه‌ای به منظور تکمیل تحقیقات، متواری شده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس استان در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد.

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تاریخ بیست و یکم مرداد ماه سال ۱۳۹۴ گزارشی از قوع یک فوت مشکوک دختری ۱۴ ساله در یک دامداری در یکی از روستا‌های شهرستان اراک به پلیس اعلام و با توجه به بررسی‌های تخصصی انجام شده، وقوع قتل برای کارآگاهان پلیس محرز شد.

او افزود: در همان مراحل اولیه تحقیقات پلیس، کارآگاهان پلیس آگاهی استان، مالک دامداری که از بستگان مقتول بود را به عنوان مظنون شناسایی و به مرجع قضائی معرفی کردند که این فرد بعد از گذشت ۲ سال حضور در ندامتگاه برای تکمیل و ادامه تحقیقات با قرار صدور وثیقه قانونی آزاد شد.

حسینی اظهار کرد: بعد از آن متهم پرونده به مکانی نامعلوم گریخت و با ادامه داشتن تحقیقات، قتل صورت گرفته از سوی این فرد، مورد تائید دستگاه قضاء قرار گرفت و برای ۲ سال متهم نیز متواری بود.

او ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های مکرر کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، سرانجام مخفیگاه متهم در یکی از محله‌های تهران شناسایی شد و تیمی از ماموران انتظامی با اخذ نیابت قضائی این فرد را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

تجاوز به مقتول تکذیب شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ضمن تکذیب برخی شایعات در خصوص تجاوز به فرد مقتول از سوی قاتل گفت: با توجه به اظهارات فرد دستگیر شده، فرد مقتول در روز قتل در دامداری، برخی حیوانات را اذیت می‌کرده که به علت عصبانیت زیاد، متهم مرتکب این قتل می‌شود.

او تصریح کرد : فرد دستگیر شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / الف

برچسب ها: اخبارپلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.