فرمانده سپاه شهرستان شاهرود معرفی شد

محمد خوشقدم به عنوان فرمانده سپاه شاهرود معرفی شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود معرفی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حمید دامغانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ضمن بیان اینکه جبهه مقاومت باعث برهم خوردن معادلات منطقه‌ای شد،گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محور مقاومت قوت بیشتری به خود گرفت و بیش از گذشته خود را نشان داده و در جامعه امروز تثبیت‌شده است.

او بابیان اینکه محور مقاومت یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌ریزی‌های دشمن را متوقف کرد افزود: دشمن به دنبال ایجاد طرح خاورمیانه جدید بود که این توطئه با ورود به‌موقع حزب‌الله در نطفه خفه شد.

ایجاد طرح خاورمیانه جدید

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: در ایامی که اسرائیل جنگ را آغاز و تمام توان خود را در تجهیزات هوایی متمرکز کرده بود موجبات شهادت مردم مظلوم لبنان را فراهم کرد و این امر، اما به‌صورت شکایتی در مجامع بین‌الملل طرح شد، اما رایس وزیر خارجه وقت آمریکا، آن را درد زایمان خاورمیانه جدید خواند و گفت این قتل و غارت مردم لبنان یکی از هزینه‌هایی است که باید بابت طرح خاورمیانه جدید اعمال می‌شد.

دامغانی بابیان اینکه هدف آمریکا تنها لبنان نبود بلکه می‌خواست سوریه، ترکیه عراق و ایران را در تقسیم جغرافیایی کوچک و اسرائیل را به‌عنوان قدرت اصلی منطقه معرفی کند، تأکید کرد: این تفکر در همان گام نخست با اقدام جانانه حزب‌الله متوقف شد.

ناتوانی مشهود دشمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) بابیان اینکه راهبرد قطعی و جدی دشمن سلطه بر خاورمیانه است، اضافه کرد: استکبار با تولید داعش دست از این اقدامات مجرمانه خود برنداشت و نشان داد که همچنان به دنبال اجرایی کردن طرح خاورمیانه جدید است.

دامغانی با بیان اینکه راهبرد ما مقاومت فعال است، تصریح کرد: حافظه تاریخی، مفاهیم قرآنی و دینی ما بر اساس محور مقاومت است و با نگاه به صدر اسلام و تاریخ ۴۰ ساله انقلاب به روشنی می‌توان دریافت که با قدم ثبات و بهره‌گیری از این موضوع می‌توان بر هر قدرتی فائق شد.

محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود نیز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و کنونی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه هر آنچه ماندگار خواهد بود باید از جنس مردمی باشد،گفت: سپاه پاسداران ریشه در همه ایران‌ زمین دارد و این انسان‌های وارسته نظیر سردار قاسم سلیمانی متعلق به اسلام و سرمایه جهان اسلام محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه هرکجا ظلمی وجود دارد، همواره سپاه و نیرو‌های مسلح یاور مظلوم هستند، افزود: خدا را شاکریم که ظرفیتی به نام سپاه ایجاد شد که نه‌تن‌ها در حوزه دفاعی مقتدر است بلکه مروج همه خوبی‌های اسلام نیز به شمار می‌رود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه اگر در دنیای امروز استکبار فرماندهان ما را تحریم می‌کند بی‌شک از نیروی عظیم مردمی واهمه دارد، ابراز داشت: دشمن می‌داند که امروز ارتش ۲۰میلیونی مدنظر امام راحل تحقق و دادرس مردم ایران شد لیکن امروز باید گفت این نیروی تحصیل‌کرده بهترین خدمت را به جامعه ارائه می‌کند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: هرکجا مردم به دلجویی نیاز داشتند سپاه نیز حضور داشت که چنین ارزشی تنها با اخلاص در عمل حاصل می‌شود دوران جنگ و رهایی ایران از این دوران سخت تنها با همین مقوله اخلاص به دست آمد.

 در این مراسم از خدمات جواد عبیری تقدیر و به جای وی محمد خوشقدم به عنوان فرمانده سپاه شاهرود معرفی شد.

خوشقدم پیش از این فرمانده سپاه ناحیه دامغان بوده است.

انتهای پیام / م

تحریم فرماندهان سپاه به دلیل ترس استکبار از نیروی مردم است

 

برچسب ها: سپاه ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.