شنبه؛ آغاز رقابت‌های رسانه‌ای دانش‌آموزان/ دانشکده صدا و سیما میزبان «رسانش» می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی به تشریح جزئیات برگزذی جشنواره رسانه‌ای دانش آموزی پرداخت.

شنبه؛ آغاز رقابت‌های رسانه‌ای دانش‌آموزان/ دانشکده صدا و سیما میزبان «رسانش» می‌شودبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، علی جانباز معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه از برگزاری دوره پایانی برگزیدگان جشنواره رسانش در دانشگاه صدا و سیما خبر داد و اظهار کرد:  افتتاحیه نخستین جشنواره ملی رسانش شنبه ۲۶ مرداد برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف در این دوره فشرده خبر داد و در تشریح این برنامه بیان کرد: میزبان این جشنواره دانشکده صدا و سیماست و علاوه بر رقابت فشرده و ۲روزه دانش آموزان در تولید رسانه‌ای، بازدید از فضا‌های تولیدات نظیر استودیو کروماکی، کارگاه طراحی، آرشیو دانشگاه، استودیو‌های برنامه سازی در حوزه صدا و تصویر از جمله برنامه‌های این دوره است.

جانباز بیان کرد: ضمن اینکه کارگاه‌های آموزشی، کارگاه خلاقیت و سوژه یابی، کارگاه کسب و کار‌های رسانه ای، کارگاه‌های تکنیکی و تخصصی، روزنامه نگاری، صفحه آرایی، عکاسی، تدوین و فیلمنامه و هم چنین نقد و بررسی مستند «متولد اورشلیم»، نیز با حضور چهره‌های متخصص علمی و رسانه‌ای برای جمع برگزیدگان حاضر در جشنواره رسانش برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:رسانش؛ جشنواره‌ای با رقابت هزار اثر دانش آموزی/ دانش آموزان مستعد شناسایی می‌شوند


معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه درباره اختتامیه جشنواره نیز گفت: اختتامیه جشنواره ملی رسانش روز دوشنبه ۲۸ مرداد در تماشاخانه هنر حوزه هنری با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد که اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ نخستین دوره جشنواره ملی تولیدات رسانه‌ای دانش آموزی (رسانش) با مشارکت بیش از چهار هزار  از دانش آموزان کشور برگزار شد که دوره‌ای سه روزه اختتامیه آن در تهران برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

برگزاری جشنواره رسانش برای رقابت  رسانه‌ای دانش آموزان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار