آیا سعید آذری از ذوب آهن جدا می‌شود؟

شنیده می‌شود احتمال دارد سعید آذزی از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن اصفهان کنار گذاشته شود.

سعید آذری از مدیرعاملی ذوب آهن جدا می‌شود؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران که تنها نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ بود، پس از باخت مقابل الاتحاد عربستان در این مرحله از بازی‌ها حذف شد و نتوانست به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

مدیران کارخانه ذوب آهن بعد از بازی رفت به این تیم مقابل الاتحاد و در آستانه دیدار حساس برگشت با این تیم تغییر در هیئت مدیره ایجاد و مجتبی فریدونی را به هیئت مدیره اضافه کردند و به نظر می‌رسد که هدف مدیران کارخانه ذوب آهن، برکناری سعید آذری مدیرعامل این باشگاه است.

هر چند که سعید آذری روز گذشته در مصاحبه‌ای اختلافاتش با فریدونی را تکذیب کرد، اما گفته می‌شود این اختلافات پابرجا بوده و حتی صحبت از برکناری مدیرعامل باشگاه به میان آمده است.

این در حالی است که لیگ برتر فوتبال ایران کمتر از یک هفته دیگر شروع می‌شود و ذوب آهن بعد از حذف از آسیا بدنبال حضوری پرقدرت در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی برای سال آینده است و این تغییر و تحولات شاید به ضرر سبزپوشان اصفهانی باشد.

ذوب آهن که با علیرضا منصوریان آماده حضور در مسابقات لیگ برتر می‌شود، هفته نخست باید با سایپا دیدار کند. این بازی پنج شنبه به میزبانی ذوب برگزار می‌شود، اما مکان آن مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید:

ذوب آهن ایران ۳ - الاتحاد عربستان ۴ / حذف آخرین نماینده ایران با اشتباهات سریالی شاگردان منصوریان + فیلم و حاشیه‌ها

منصوریان: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم

حدادی فر: الاتحاد در هر پست بازیکنان خوبی دارد/ آب و هوای قطر بهتر از امارات است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار