وزیر بهداشت در دلیجان:

باید نیروی انسانی را مبتنی بر نیاز‌های مناطق توزیع کنیم

وزیر بهداشت در سفر به دلیجان گفت: باید نیروی انسانی را مبتنی بر نیاز‌های مناطق توزیع کنیم.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر یک روزه به استان مرکزی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام صادق دلیجان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: با توجه به اولویت عدالت در سلامت باید نیروی انسانی را مبتنی بر نیاز‌های مناطق توزیع کنیم.

نمکی افزود: بر این مبنا اگر به این جمع‌بندی رسیدیم که کسری‌هایی در منطقه دلیجان و چه از نظر تجهیزات و چه از نظر نیروی انسانی متخصص یا کارشناس وجود دارد قطعاً کسری‌ها را جبران خواهیم کرد.

او اضافه کرد: با توجه ضریب اشغال تخت و نسبت نیرویی که در این منطقه وجود دارد و مسائلی که اکنون داریم می‌بینیم به جمع‌بندی فنی کارشناسی خواهیم رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مشکلات ۲ دسته اند یک نیروی انسانی است و مشکلاتی که در این زمینه داریم و یکی هم بحث تجهیزات و امکانات مورد نیاز است بیان کرد: انشالله بعد از این سفر جمع‌بندی که از این بازدید داشتم را خدمت عزیزان منعکس می‌کنیم و آنچه که ضرورت داشته باشه برای تکمیل امکانات در خدمت کل مجموعه قرار خواهد گرفت.

تامین دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان دلیجان در اسرع وقت

او ادامه داد:، چون سی تی اسکن دلیجان قدیمی است که مشکلات خاص خودش را دارد قرار شد یک دستگاه سی تی اسکن برای این بیمارستان در اسرع وقت تامین شود و با توجه به اینکه دلیجان در مسیر کریدور اصلی کشور قرار دارد بیمارستان دلیجان یکی از مراکز مرجع برای مشکلاتی مثل ضربه مغزی و تصادفات است این بیمارستان تقویت خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.