اخبارحوادث امروزبیست وچهارم مردادماه ۹۸؛

پایان جولان خرده فروشان افیونی در اصفهان / کلاهبرداری ویزیتور اینترنتی از شهروندان اصفهانی

مهم‌ترین حوادث امروز بیست وچهارم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروزبیست وچهارم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

پايان جولان خرده فروشان افیونی در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مرکز اصفهان با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر صنعتی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران آن یگان ضمن رصد فعالیت سوداگران مرگ مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به صورت سه اکیپ عملیاتی به سرپرستی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر که یک اصطبل اسب بود اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: متهم اصلی و سرکرده باند دستگیر و ۴ نفر نیز حین مصرف مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ خدادوست افزود: در بازرسی از محل مقدار ۳ کیلو و ۸۱۴ گرم هروئین به همراه ۶۴ گرم ماده مخدر شیشه، ۳ عدد پایپ شیشه‌ای از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت:در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 
 

کلاهبرداری ویزیتور اینترنتی از شهروندان اصفهانی

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی تلگرام با معرفی خود به عنوان ویزیتور شرکت تجهیزات پزشکی از او کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: شاکی اظهار داشت در شبکه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم که خود را نماینده فروش محصولات پزشکی معرفی کرد، اینجانب به قصد خرید کالا با وی آشنا شدم و فریب صحبت‌های او را خورده و مبلغ ۵۵ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب او واریز کردم که پس از واریز متوجه شدم اقدام وی کلاهبرداری بوده است.

سرهنگ مرتضوی افزود:با انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی و اقدامات کارشناسی، متهم شناسایی و در یک عمیلات غافلگیرانه دستگیر شد.

او خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم در این رابطه پرونده تکمیل و جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان بیان داشت: شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های اینترنتی فاقد مجوز مکان امنی برای خرید‌های اینترنتی نمی‌باشد چه بسا بسیاری از افراد سودجویی که قصد کلاهبرداری از کاربران را دارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، وی به شهروندان و کاربران اینترنتی توصیه کرد تا زمانی که کالا یا خدماتی را دریافت نکرده و از اصالت آن اطمینان حاصل نکرده اند وجهی بابت آن پرداخت نکنند.
 

پلمب قلیان سرای غیر مجاز در "خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: طرح تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی به ویژه قلیان در قهوه خانه‌های سطح شهر و برخورد با صنوف متخلف در فصل تابستان در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود:ماموران پلیس در اجرای این طرح یک واحد صنفی عرضه قلیان را به علّت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به قوانین صنفی پلمب و تعداد ۶۵ جام قلیان ۱۹۵ متعلقات آن جمع آوری و یک نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهربه خانواده‌ها توصیه کرد، مراقب فرزندانشان باشند تا قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آن‌ها و یا گذراندن اوقات فراقتشان تبدیل نشوند زیرا در آنجا با دوستان نابابی آشنا می‌شوند که زمینه انحراف آن‌ها را فراهم می‌کنند.
 
 

جان باختن چاه کن ۵۰ ساله در آران و بیدگل

رییس اورژانس آران و بیدگل گفت: در این حادثه این کارگر که مشغول کندن چاه بود بر اثر اتصالی موتور چاه دچار برق گرفتگی شد و به عمق چاه سقوط کرد.

علیرضاراحتی افزود: نیرو‌های اورژانس با حضور در محل حادثه این کارگر را از چاه بیرون کشیدند، ولی با وجود ۲۵ دقیقه عملیات احیای قلبی و تنفسی متاسفانه وی جان باخت.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.