واگذاری ۱۰۰ پروژه در استان همدان به بخش خصوصی

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از واگذاری ۱۰۰ پروژه دولتی استان همدان به بخش خصوصی در این استان خبر داد.

امسال ۱۰۰ پروژه در استان همدان به بخش خصوصی واگذار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سید اسکندر صیدایی  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: سیاست جدی دولت چابک سازی و میدان دادن به بخش خصوصی است و در همین راستا امسال ۱۰۰ طرح دولتی استان همدان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

صیدایی با بیان اینکه این ۱۰۰ طرح هم اکنون در دست شناسایی، برنامه ریزی، ظرفیت سنجی و انتشار توسط دستگاه‌های اجرایی است،گفت: در واگذاری این طرح‌ها به بخش خصوصی نباید فرصت را از دست داد و دستگاه‌های اجرایی باید توجه بیشتری به موضوع داشته باشند.

او  بابیان اینکه ۲ هزار طرح در دست اجرا از سال ۹۵ تاکنون در این استان وجود داشته که از این تعداد ۸۰۰ طرح قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشته است، افزود: با توجه به اینکه سیاست دولت واگذاری بخش زیادی از طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی است تمامی این طرح‌ها احصا شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: سیاست واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی در همدان با توفیق بالایی انجام شد و در این راستا در سال‌های ۹۵ و ۹۶ فراتر از سهمیه خود عمل کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان نیز از حضور خود در کمیسیون لوایح دولت و تائید و تصویب سایت گلخانه‌ای روستای عمان شهرستان درگزین به وسعت ۳۰ هکتار در این کمیسیون خبر داد.

ظاهر پورمجاهد افزود: با تصویب این سایت در کمیسیون لوایح دولت، مسئولین اجرایی استان و شهرستان می‌توانند اقدامات اجرایی و واگذاری قطعات شهرک را مطابق مقررات انجام دهند.

او با یادآوری اینکه جشنواره‌های گوناگونی این روز‌ها در استان در حال برگزاری است به جشنواره‌های مبل و منبت ملایر و تویسرکان و نمایشگاه و همایش کیف و کفش همدان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری تشکل‌های غیر دولتی، انجمن‌ها و تعاونی‌های مبل و منبت و اتحادیه کیف و کفش استان انجام شده است.

پور مجاهد تصریح کرد: برگزاری این جشنواره‌ها و برنامه‌ها نشان می‌دهد، مدیریت استان به بخش خصوصی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها بها می‌دهد و امیدوارم آن‌ها بتوانند برنامه مناسب ارائه دهند.

انتهای پیام/د.ا

شناسایی ۱۰۰ طرح برای واگذاری به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار