مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

۳۴ طرح ورزشی استان سمنان در حال اجراست

مجتبی جانعلی گفت : هم اکنون ۳۴ طرح ورزشی در استان سمنان با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به اینکه بیش از ۲۹ طرح ورزشی در دولت تدبیر و امید در استان سمنان اجرا شد گفت: سرانه فضای ورزشی این شهرستان ۵۳ سانتیمتر مربع بود که در دولت تدبیر و امید این میزان با ۱۷ سانتیمتر مربع افزایش، به ۷۰ سانتیمترمربع رسید.

او به طرح‌های ورزشی در دست اجرا در سمنان اشاره و بیان کرد: طرح چمن مصنوعی در ابعاد استاندارد در شهر ایوانکی، چمن مصنوعی در ابعاد مینی فوتبال در شهر بسطام و همچنین تعهد ساخت چمن مصنوعی در ابعاد مینی فوتبال در یکی از روستا‌های استان تا پایان سال ۹۸ از جمله طرح‌های ورزشی دولت تدبیر و امید در استان سمنان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: ساخت ۱۶ سالن ورزشی و یک خانه جوان از دیگر طرح‌های ورزشی در حال اجرا استان سمنان است.

وی با بیان اینکه ۴۶ هیات ورزشی در سمنان فعال است، افزود: ۹۸ سالن چند منظوره، هفت چمن مصنوعی، هشت واحد زورخانه، چهار استادیوم ورزشی در این استان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به توجه دولت تدبیر و امید به منظور ارتقای ورزش بانوان اشاره و اظهار داشت: ۸۵ باشگاه ورزشی بانوان هم اکنون در استان فعال است.

او به فعالیت ۱۲۸ سالن ورزشی با زیربنای بیش از ۱۳۸ هزار مترمربع اشاره و تصرح کرد: ۱۲ استخر شنا شامل ۹ استخر سرپوشیده و سه استخر روباز به مساحت بیش از ۱۹ هزار مترمربع در استان سمنان به ورزش‌دوستان ارائه خدمت می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه سالن ورزشی مسکن مهر گرمسار و چند منظوره مجن در ماه‌های آینده اجرایی می‌شود گفت : ۱۴ سالن ورزشی دیگر شامل سالن‌های ورزشی تیراندازی گرمسار، زاوقان سمنان، بانوان درجزین، باستانی مهدیشهر، خانه اسکواش سمنان، خانه وزنه برداری سمنان، ورزشی لِرد، البرز زغال سنگ شرقی دامغان، دیباج، کلاته اسد میامی، باستانی میامی، گام ۲ استخر بیارجمند، و ورزش خانه باستانی مجن در دولت تدبیر و امید در این استان در حال اجرا است.

انتهای پیام / ر

جزئیات اجرای طرح ورزشی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار