رقابت بچه های محراب با اذان در کاشان

مسابقه اذان با عنوان«بچه های محراب» دهه ولایت با همکاری مشترک فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و دارالقرآن این شهرستان برگزار می شود.

مرتضی والی زاده، مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این مسابقه فرهنگی در راستای نشر و ترویج فرهنگ اذان گویی و استفاده از ابزار‌های فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان درفعالیت‌های قرآنی، پسران پایه تحصیلی سوم تا ششم برگزار می‌شود.

او با بیان این که شنبه ۲۶ مرداد ماه آخرین فرصت حضور در این رقابت است، افزود: شرکت کنندگان بعد از ثبت نام برای رقابت با یکدیگر روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه در فرهنگ سرای معراج حاضر می‌شوند و مورد ارزیابی و قضاوت داوران قرارمی گیرند.

والی زاده، با اشاره به این که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز، چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه همزمان با روزجهانی مسجد اجرا می‌شود، گفت: کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی در قالب ایجاد رقابت سالم، حمایت از نوجوانان موذن ناشناخته از اهداف مهمی است که فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و دارالقرآن کریم آموزش و پرورش کاشان به دنبال تحقق آن هستند.

او اظهارداشت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت می‌توانند با مراجعه به فرهنگ سرای معراج به نشانی خیابان آیت اله کاشانی، کوی ملک آباد و یا تماس با شماره تلفن ۵۵۴۷۲۴۳۴ کسب آگاهی کنند.

انتهای پیام/م
 

برگزاری مسابقه اذان با عنوان«بچه های محراب در کاشان

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.