پرداخت ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اشتغال زایی مددجویان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر از وجود بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به اضافه‌ی تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی مددجویان و معلولین خبر داد.

پرداخت ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اشتغال زایی مددجویانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علیرضا هوشیار گفت:  ظرفیت‌های بسیار خوبی امسال در استان بوشهر فراهم شده ازجمله تفاهمنامه احداث ۳۰۰ واحد مسکن بامشارکت استانداری و ۱۵۰ واحد با همکاری بسیج سازندگی و مسکن‌های دو معلولیتی که با همراهی دستگاه‌های همکار و خدمت رسان قابلیت عملیاتی شدن دارند.

وی در خصوص اشتغال و مراکز غیر دولتی وجود بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به اضافه‌ی تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بستر و ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان و معلولین دانست و تاکید کرد: تلاش می‌شود اشتغال‌های ایجادی مبتنی بر تولید با اولویت اشتغال‌های گروهی با هدایت و نظارت لازم انجام گردد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: اجرای اصل ۴۴ قانون به معنای واقع در حوزه بهزیستی از طریق واگذاری خدمات به بخش غیر دولتی در استان تسهیل و تسریع در صدور مجوز‌ها صورت گرفته که لازمه آن نظارت‌های فراگیر، موثر و کیفی به دنبال دارد.

هوشیار ادامه داد:از همه مسئولین و خیرین و مردم نیک اندیش استان درخواست دارم باتوجه به شرایط اقتصادی حاضر با همکاری و مساعدت‌های خود نقطه امید را در بین مددجویان و معلولین بهزیستی مثل همیشه زنده و فراهم آورند.

انتهای پیام/م

تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.