آغاز دوره منطقه‌ای بومینو پلاس در استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز دوره بومینو پلاس منطقه شمال غرب کشور در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در این دوره گفت: دوره منطقه‌ای بومینو پلاس با حضور ۵۰ نفر از اعضای جوانان استان‌های اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی به میزبانی شهرستان نیر آغاز شد.

او تصریح کرد: این دوره با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی، ترویج مهارت‌های کارآفرینی، کمک به معضل اشتغال، توسعه کسب و کار‌های نوپا و نوآورانه با حضور ۵۰ نفر از جوانان این سه استان و ۲۰ نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: این دوره به مدت ۶ روز برگزار می‌شود و در کارگاه‌های آن اساتید کشوری به تدریس سرفصل‌های آموزشی از جمله یادآوری آموخته‌های قبلی، آشنایی با فرآیند راه‌اندازی کسب و کار، تاسیس کسب و کار، تدوین برنامه کسب و کار و تامین مالی و ارائه به سرمایه‌گذار می‌پردازند.

بومینو‌های پیشرفته پس از شرکت در ارزیابی‌ها و پذیرش در آن، در دوره تربیت مربی شرکت کرده و پس از شرکت و پذیرش در دوره تربیت مربی که شامل ۲ مرحله حضوری و مجازی است، در ارزیابی نهایی شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن مدرک مربیگری کاشف دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

دوره منطقه‌ای بومینو پلاس در اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.