تهدید آمریکا به تحریم خدمه نفتکش گریس ۱

به دنبال ناکامی آمریکا در تمدید توقیف نفتکش حامل نفت ایران، واشنگتن تهدید کرد اعطای روادید به خدمه این نفتکش را ممنوع خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، آمریکا تهدید کرد اعطای روادید به خدمه نفتکش گریس ۱ که از سوی مقامات جبل الطارق آزاد شدند را ممنوع خواهد کرد.

مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی بی اساس مدعی شد: نفتکش گریس ۱ در حال کمک رسانی به سپاه پاسداران ایران بود که از سوی واشنگتن، سازمانی تروریستی به حساب می‌آید و این یعنی خدمه کشتی ممکن است شایسته دریافت روادید آمریکا نباشند و یا با ورود آن‌ها به آمریکا به دلایل مرتبط با مسأله تروریسم، مخالفت شود.

وی افزود: جامعه دریانوردی باید بداند دولت آمریکا قصد دارد روادید چنین خدمه‌ای را لغو کند.

اورتاگوس در ادامه مدعی شد: آمریکا به استفاده از تمامی ابزار‌های موجود برای محروم کردن ایران و وکلایش از منابعی که آن‌ها برای کار‌های شرورانه و فعالیت‌های بی ثبات کننده در سوریه و مکان‌های دیگر به آن نیاز دارند، ادامه خواهد داد.

این اقدام تلافی جویانه پس از آن انجام می‌شود که با وجود درخواست آمریکا از مقامات جبل الطارق برای تمدید توقیف نفتکش گریس ۱، این نفتکش با حکم دادگاه عالی جبل الطارق آزاد شد.

ایران پیشتر اعلام کرده بود محموله گریس ۱ که از سوی کشور‌های اروپایی مورد تحریم قرار گرفته، در حال حرکت به سمت سوریه نبوده و خواهان رفع توقیف آن شده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید ر
۱۸:۳۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
از نظر روانشناسی ، شخصیت ترامپ انگار بیمار روحی ست ، گویا یک تاجر می خواد خزانه آمریکا را پر کند و همینطور است،به مثال ، دوشیدن عربستان و...... سیاست خارجی هر کشوری ، یعنی منفعت ، ......در منفعت مادی هیچ چیز بدور از اخلاق نیست...... چیزی که فکرش رو نمیشه کرد باید در هر زمینه ای انتظار د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
فلاکت تا چه حد

خنده دار ترین اقدام از سوی دولت آمریکا
یعنی بره ببینه کیا توی نفتکش بودن دونه دونه تحریمشون کنه ؟!

ای بابا خدا تحریممون نکنه آمریکا که عددی نیست

روزی بعضیا بزرگ و قدرتمند می پنداشتنش اما دستش روز به روز کوتاهتر و همه دارن ازش رو برمی گردونن

باطل هنوز کامل رو نشده وقتی رو بشه همه اهل باطل بابت جنایاتشون از سوی مردم دنیا سرزنش خواهند شد محققان زیاد و دنیا همه چیش رو هست از سانه های دروغگو تا ... پس محققان به راحتی با تحقیق از مردم خاورمیانه حق رو در میارن و روز به روز دست کوچکترین کسانی که در این استعمار دست دارند رو بیشتر رو می کنن

خدایا به امید خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
ترامپ کلا مشکل روحی روانی داره
چطور اجازه میدن یه آدم بیمار رییس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار