اعزام نخستین کاروان راهیان نور شهرستان پارس آباد به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: کاروان راهیان نور خواهران شهرستان پارس‌آباد به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین خواهران عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد از اعزام نخستین کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد مغان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور خبر داد و اظهار داشت‌: کاروان راهیان نور خواهران شهرستان پارس‌آباد به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین خواهران عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.

وی با بیان اینکه این کاروان‌های راهیان نور به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید می‌کنند افزود: این کاروان در قالب راهیان نور به مدت 2 روز از یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و شهدای تمرچین بازدید می‌کنند.

نوری تصریح کرد: امسال از شهرستان پارس آباد مغان 1270 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام می‌شوند که تا کنون چندین کاروان براردان و خواهران از این شهرستان راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد راهیان نور را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر دانست و بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هر چه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل ضروری است اظهار داشت: تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری در جامعه است که برگزاری اردوهای راهیان نور به این مسئله تحقق می‌بخشد.

انتهای پیام/س

نخستین کاروان راهیان نور خواهران پارس آباد به مناطق عملیاتی کشور اعزام شد

برچسب ها: راهیان نور ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.