برگزاری پیاده روی خانوادگی در ملایر

 بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی استان با حضور بیش از ۳۰ هزار ملایری در مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در این همایش که مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی، نمایندگان مجلس، فرماندار ویژه ملایر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان و جمع کثیری از ورزشکاران و خانواده‌های ملایری حضور داشتند، به صورت مستقیم از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما پخش شد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر دز این همایش شهر جهانی انگور، پایتخت مبل و منبت شهر وافقان خیراندیش را مهیای پذیرایی از مسافران و گردشگران دانست و افزود: ما در همدان به صورت متحد و یکدست برای توسعه استان تلاش می‌کنیم.

قدرت الله ولدی اظهار داشت: ورزش ملایر در استان و کشور سرآمد است و باید برای توسعه آن تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها و توسعه ورزش همگانی دانست و بیان کرد: هم اکنون با برگزاری جشنواره‌های متعدد زمینه و نشاط در این شهرستان مهیا شده است.

ولدی گفت: هر خریداری که برای خرید مبل و منبت به ملایر می‌آید، ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید با بازپرداخت سه ساله دریافت می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز این شهرستان را نخستین شهر فرهنگی استان دانست و بیان کرد: برای توسعه ورزش ملایر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

محمد کاظمی حضور ورزشکاران در کنار این همایش را نشان از پویایی ورزش ملایر دانست و از مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و مسئولان ورزش استان و شهرستان در برگزاری این همایش پیاده روی تقدیر کرد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز این شهرستان را در برگزاری جشنواره‌های تابستانی پیشتاز دانست و افزود: نمایندگان ملایر در کنار مجموعه مدیران با تمام توان برای پیشرفت ملایر تلاش می‌کنند و وحدت و همدلی عامل مهمی در این رشد و توسعه است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه اضافه کرد: از تمامی مسئولان کشور برای دیدن ظرفیت سرشار مبل و منبت ملایر دعوت کردیم و به زودی شاهد جهانی شدن این صنعت هستیم.

نمایندگان ملایر هر کدام ۱۰۰ میلیون ریال و فرماندار ویژه ملایر نیز ۱۰۰ میلیون ریال برای شرکت شرکت کنندگان در این همایش اهدا کردند.

در این همایش ۲ دست مبلمان منبت هر کدام به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از سوی مبل مهدیار و شهر مبل بابایی اهدا شد.

همچنین ۲ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی، چهار جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۱۰ دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/د.ا

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ملایر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.