جدیت دانشگاه علوم پزشکی در احداث بیمارستان ثلاث باباجانی

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان ثلاث در منطقه محروم قرار دارد و انتظار مردم پس از زلزله اتمام احداث بیمارستان است و این‌ هدف ما هم‌ هست.

جدیت  دانشگاه علوم پزشکی در  احداث بیمارستان ثلاث باباجانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: بیمارستان ثلاث در منطقه محروم قرار دارد و انتظار مردم پس از زلزله اتمام احداث بیمارستان است و این‌ هدف ما هم‌ هست  هرچند بیمارستان موقت در حال فعالیت است، اما برنامه دانشگاه جدیت در رفع مشکلات ساخت بیمارستان اصلی است.

به گفته این مقام مسئول وزیر بهداشت در سفر اخیر به کرمانشاه برای کمک به این دو‌ پروژه قول مساعدت دادند که در حال پیگیری است.


او با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی و بیمارستان ثلاث در اولویت برنامه های عمرانی دانشگاه علوم‌ پزشکی قرار گرفت گفت: از جمله نخبه ترین فرزندان سرزمین مان به رشته دندانپزشکی وارد می شوند و شایسته بهترین امکانات و فضاها هستند.


مرادی بیان کرد: دانشکده دندانپزشکی اساتید شایسته و امکانات خوبی دارد، اما فضای فیزیکی آن ‌مناسب نیست آماده سازی فضای ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی در سریعترین زمان ممکن هدف ماست ما در انجام این پروژه به دنبال تثبیت پردیس دانشگاه و جلب حمایت و‌ کمک مسئولان استانی و‌کشوری هستیم.


 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در محوطه پردیس ، دانشکده پزشکی در حال انجام و دانشکده پیراپزشکی در مراحل مناقصه بوده و احداث خوابگاه شروع شده است.

انتهای  پیام/ز



آماده سازی فضای ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی

برچسب ها: علوم پزشکی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار