معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته‌های پلی‌استیشن ۴ +تصویر

سونی آخرین عضو مجموعه دسته‌های خاص خود را برای کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ معرفی کرد.

معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته‌های پلی‌استیشن ۴ +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی با افزودن دسته Rose Gold به مجموعه چهار عددی دسته‌های خاص DualShock 4 کنسول بازی PS4، تمام اعضای آن را کامل کرد. کنترلر‌های خاص سونی با ظاهری جذاب تا پاییز سال جاری به مشتریان عرضه می‌شوند.


بیشتر بخوانید: راز‌های موجود در کنسول پلی استیشن ۴


سونی چهارمین و آخرین عضو کنترلر‌های خود را با رنگ‌هایی خاص طراحی کرده است که می‌تواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. اگر کاربر کنسول بازی PlayStation 4 دسته مدل Rose Gold را نپسندد، می‌تواند از میان سه مدل دیگر با نام‌های Electric Purple، Red Camouflage و Titanium Blue یکی را انتخاب و خریداری کند.

معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته‌های پلی‌استیشن ۴ +تصویر

کنترلرهای خاص DualShock 4 ، دسته‌هایی جذاب برای عاشقان بازی ویدئویی

کنترلر‌های مختلف شرکت سونی از لحاظ کارایی و ویژگی‌های عملکردی، باهم تفاوتی نداشته و تنها دارای رنگ‌های متنوعی هستند. تمامی این دسته‌ها همانند کنترلر‌های معمولی DualShock 4 به صورت بی‌سیم با دستگاه هماهنگ می‌شوند و با توجه به برد خوب آن‌ها کاربران به سادگی می‌توانند موقعیت خود را در هنگام بازی تغییر دهند.

کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ با فروش بیش از ۱۰۰ دستگاه از سال عرضه تا کنون پرفروش‌ترین کنسول بازی در جهان است و محبوبیت بسیار زیادی بین گیمر‌ها در سنین مختلف دارد. مطمئنا هرگونه بازی و دستگاه جانبی که برای PS4 معرفی شود، مورد استقبال قرار می‌گیرد. طبق خبر‌های منتشر شده احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی پلی استیشن ۵ توسط سونی معرفی می‌شود، ولی با این حال این شرکت ژاپنی تا آخرین روز‌ها به دنبال بهره‌برداری از محبوبیت شگفت انگیز این دستگاه است.

معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته‌های پلی‌استیشن ۴ +تصویر

علاقمندان به دسته‌های خاص و جذاب DualShock 4 می‌توانند هر کدام از آن‌ها را با قیمت ۶۴.۹۹ دلار خریداری کنند. قرار است هم زمان با عرضه این دسته‌ها هدست‌های جدید شرکت سونی نیز به قیمت ۹۹.۹۹ دلار به مشتریان عرضه شوند.

انتهای پیام/

سونی آخرین عضو مجموعه دسته‌های جذاب PS4 را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.