اخبارحوادث امروزبیست وپنجم مردادماه ۹۸؛

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در "سمیرم /کشف بیش از ۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در"کاشان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست وپنجم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروزبیست وپنجم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در "سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی در شهرستان "سمیرم" بلافاصله تیمی متشکل از مجرب‌ترین کارکنان پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند سارقان را که ۵ نفر بودند شناسایی و دستگیر کنند.
وی افزود: افراد دستگیر شده به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سمیرم اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان اموال مردم برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 
 

کشف بیش از ۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در"کاشان

سرهنگ "علی پورکاوه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح عملیاتی پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری توزیع کنندگان، خرده فروشان و معتادان مواد مخدر به مدت ۴ روز در سطح شهرستان کاشان اجرایی شد.

او افزود: در نتیجه این طرح بیش از ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، شیشه و سایر انواع مواد مخدر کشف، ۳۴ فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر، ۲ نفر قاچاقچی و ۱۱ نفر معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: این طرح‌ها مستمرا اجرایی می‌شود و افراد دستگیر شده نیز به مراکز ترک اعتیاد و مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

دستگیری سارق چادر به سر با ۲۵ فقره سرقت

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در مناطق مختلفی از شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۷ با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقداماتی خاص فردی را که با پوشش چادر زنانه اقدام به سرقت می‌کرد شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران آن یگان با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم ۴۰ ساله را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل یک پلاستیک کابل‌های تکه تکه شده و یک متر کابل کامل و مقداری سیم سوخته شده اماده فروش کشف کردند.
سرهنگ خدادوست تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۲۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده بالارفتن فردی از ستون برق و یا حمل سیم برق توسط خودرویی حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود.

توقیف ۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در نائین

سرهنگ "علی ملکی آهنگران" معاون عملیات پلیس استان اصفهان گفت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" حین کنترل خورو‌های عبوری ۳ دستگاه کامیون کشنده را همزمان متوقف کردند.

او افزود: هر ۳ خودرو حامل محموله‌های مواد اولیه تولید محصولات آرایشی بهداشتی خارجی بودند که رانندگان مدارک گمرکی را ارائه ندادند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودرو‌ها و محموله‌های آن‌ها بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده را ۲۴ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

معاون عملیات پلیس استان اصفهان از دستگیری ۳ راننده در این رابطه و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد و تاکید کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می‌کند که نیروی انتظامی در این خصوص با تمام توان با اینگونه افراد برخورد و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

رنجرهای آتش نشان، رنجرسواران را نجات دادند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت ۲۳ و ۴۶ دقیقه دیشب خبری مبنی بر بروز حادثه و نقص فنی در دستگاه رِنجر چرخ و فلک شهر بازی صفه اصفهان دریافت شد که گروه‌های امداد و نجات در ارتفاع سازمان آتش نشانی از چهار ایستگاه ۱، ۱۲، ۱۳ و ۲۳ به محل حادثه اعزام شد.

فرهاد کاوه افزود: در این حادثه حدود ۳۰ نفر در دستگاه مذکور گرفتار شده بودند که با سرعت عمل ماموران آتش نشانی اصفهان، همه به سلامت نجات یافتند.

او با اشاره به اینکه در این حادثه هیچ خسارت جانی به همراه نداشت افزود: در حادثه شهر بازی صفه، یک نفر به صورت جزئی مصدوم شده بود که سرپایی مداوا شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.