صدیقی: انتخابات ریاست جمهوری قطعا برگزار خواهد شد

سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرد که انتخابات حتما برگزار خواهد شد و هیچ شک و تردیدی در این باره وجود ندارد.

سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان: انتخابات ریاست جمهوری قطعا برگزار خواهد شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرد که انتخابات حتما برگزار خواهد شد و هیچ شک و تردیدی در این باره وجود ندارد.

وی اظهار داشت: دولت افغانستان برای برگزاری انتخابات تعهد کامل دارد؛ تقویم انتخاباتی وجود دارد و ما اکنون در مرحله مهم کمپاین ها قرار داریم.

سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان افزود: موضع جامعه جهانی نیز در قبال انتخابات افغانستان روشن است. اتحادیه اروپا اعلام کرده است که از انتخابات افغانستان حمایت می کند و آمریکا نیز بارها حمایتش را از پروسه انتخابات اعلام کرده است.

صدیقی عنوان کرد: در تعهدات بین المللی افغانستان تاهنوز هیچ تغییری ایجاد نشده است واین تعهدات برای یک افغانستان با ثبات است و بر بنیاد تعهدات مشترک به میان آمده است. حضور نیروهای خارجی در افغانستان بر اساس تعهداتی است که جامعه جهانی در قبال افغانستان با ثبات دارد.

وی اضافه کرد: قبل از آغاز دور هشتم مذاکرات آمریکا و طالبان، خلیلزاد دولت افغانستان را از پیشرفت هایی که در گفتگو با طالبان داشته آگاه ساخته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار