نمایش فیلم های ترمیم شده سینمای کودک

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان،میزبان بخشی با عنوان نمایش فیلم‌های ترمیم شده سینمای کودک ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی، در جشنواره امسال هفت اثر در بخش فیلم‌های مرمت شده سینمای کودک و پنج اثر در بخش فیلم‌های خاطره انگیز جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

«ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری، «خانه دوست کجاست» ساخته عباس کیارستمی، «نیاز» به کارگردانی علیرضا داودنژاد، «داستان‌های شاهنامه» ساخته علی اکبر صادقی، «شهر موش ها» اثر مرضیه برومند، «دزد عروسک ها» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و «پاتال و آرزو‌های کوچک» ساخته مسعود کرامتی در بخش فیلم‌های ترمیم شده سینمای کودک جشنواره امسال در دو سینمای پردیس سینمایی چهارباغ (سالن چهلستون) و اصفهان سیتی سنتر ۴ به نمایش در می‌آید.

در جشنواره امسال بخشی هم به عنوان نمایش فیلم‌های خاطره انگیز در نظر گرفته شده که شامل فیلم‌های «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی ایرج طهماسب، «خواهران غریب» ساخته کیومرث پوراحمد، «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب، «گربه آوازه خوان» ساخته کامبوزیا پرتوی و «شهر موش ها» اثر مرضیه برومند می‌شود. این فیلم‌ها قرار است در پردیس هنر اصفهان به نمایش دربیاید.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

نمایش هفت اثر درجشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.