معاون وزیر ارتباطات:

استارت‌آپ‌های ایرانی در مرحله‌ آمادگی برای ورود به کشورهای منطقه هستند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: استارت‌آپ‌های ایرانی در مرحله‌ آمادگی برای ورود به کشورهای منطقه هستند.

ناظمیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ظهر روز چهارشنبه امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به همراه مهدی آهویی، مشاور وزیر و مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در عمارت کلاه فرنگی با فیلیپ شولتز قائم مقام سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) دیدار کردند.

در این دیدار که تعدادی از استارتاپ های منتخب حضور داشتند، ناظمی ابتدا گزارشی از وضعیت دسترسی اینترنت و ضریب نفوذ آن در میان ایرانیان و همچنین فعالیت استارت‌آپ‌ها و گسترش روز افزون کسب و کارهای نوپا بر پایه فناوری اطلاعات ارایه کرد و تعدادی از استارت‌آپ‌ها را معرفی کرد. در ادامه رئیس سازمان فناوری اطلاعات خواستار همکاری یونیدو برای ورود استارتاپ هایی ایرانی به بازارهای جهانی شد.

در همین راستا امیر ناظمی، توئیتی در صفحه خود منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

یک ویژگی اصلی استارت‌آپ، مقیاس‌پذیری است؛ یعنی با افزایش اندک منابع می‌توان کسب‌وکار را بسیار گسترش داد. استارت‌آپ‌های ایرانی در مرحله‌ی آمادگی برای ورود به کشورهای منطقه هستند. همکاری با یونیدو در راستای ظرفیت سازی برای بین المللی شدن استارت‌آپ‌ها تعریف شده است.

 

ناظمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار