سردار فدوی در مشهد:

دشمنان با وجود اتحاد با بالغ بر ۱۰۰ کشور توانایی مقابله با ایران را ندارند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:دشمنان به عدم توانایی خود در مقابل انقلاب اسلامی پی بردند و سراغ سایر گروه‌ها رفتند.

سردار فدوی: دشمنان هیچگاه پی به دلیل اقتدار ما نمی‌برند؛ آن‌ها در ذهن‌شان هم نمی‌توانند بر ما چیره شوندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار علی فدوی ظهر امروز در آئین اختتامیه تقدیر از فعالان اربعین‌حسینی در تالار قدس حرم رضوی اظهار داشت: مصیبت‌های بسیاری بر اهل بیت (ع) پیغمبر وارد شده تا مسلمانان این حلاوت و شیرینی امروز را حس کنند، در گذشته از نجف و کربلا پیاده به اربعین می‌رفتند، اما تعداد آن‌ها بسیار اندک بود و افراد کمی به این توفیق دست می‌یافتند، همچنین بخش بزرگی از آن‌ها را علما تشکیل داده بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر این برکات نصیب شیعیان و مسلمانان و حتی غیرمسلمانان شده است، اربعین هرسال جلوه‌های متفاوت با جلوه‌های سال قبل پیدا می‌کند، در ماجرای امام حسین (ع) باید سهم خود را دریابیم و به وظایف آخرتی خود عمل کنیم، در امور دنیوی نیز باید تکالیف خود را بر عهده بگیریم.

سردار فدوی ادامه داد: باید با تمایل خود به این جمعیت عظیم وارد و خدمت خود را در اربعین به‌جا آوریم، ذهن‌ها می‌توانند زیبایی اربعین را تصور کنند و ندا‌های اربعین؛ دل‌ها را زیر و رو می‌کند، تمامی دلدادگان امام حسین (ع) و مسلمانان پیاده به سوی اربعین، جلوه‌های اقتدار و بزرگی و ابتکار عمل بیشتری نسبت به سال گذشته بروز دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در طول تاریخ چنین وحدتی یافت نشده است، در حال حاضر دشمنان به ستیز برخاستند، اما هنوز به نتیجه نرسیدند، سر در راه امام حسین (ع) گذاشتن‌ها، منشأ ولایت و جاودانگی است، شرط‌های مشخص شده خداوند در قرآن ما را به جایگاه رفیع‌تری می‌رساند و امروز همه دنیا از اقتدار مسلمانان خبر دارد.

وی بیان کرد: دشمنان دلیل اقتدار ما را نمی‌دانند چرا که آن‌ها تنها عوامل دنیوی و مادی را ابزار پیشرفت می‌دانند، وعده الهی حق است و هیچ تخلفی در آن راه ندارد، برای هرکدام از وعده‌ها شروطی تعیین شده که در صورت عمل به آن‌ها می‌توان به وعده‌ها دست یافت، به فرموده امام راحل، ما مکلف به انجام تکلیف هستیم.

سردار فدوی گفت: ما در میان عظمت‌های انقلاب اسلامی هستیم و بزرگی آن را حس نمی‌کنیم، اما سایرین از عظمت آن خبر دارند و حتی در ذهن خود نمی‌توانند بر مسلمانان چیره شوند، این پیشرفت در چند ماه اخیر بسیار چشمگیر بود و در حال کسب نتیجه‌های مطلوبی هستیم، برای انجام کار سخت باید تلاش کرد.

وی عنوان کرد: ما در این راه سخت پیروز شدیم و به عنوان مرکز انقلاب اسلامی فعال هستیم، دشمنان انقلاب اسلامی به عدم توانایی خود در ارتباط با پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی پی بردند و سراغ سایر گروه‌ها در یمن، عراق و سوریه رفتند، به گفته رئیس‌جمهور آمریکا، آن‌ها با وجود اتحاد با بالغ بر ۱۰۰ کشور در ارتباط با مقابله با ایران اسلامی اقتدار ندارند، آن‌ها قصد ایجاد تحول در سوریه را داشتند، اما نتوانستند، دلیل آن عدم تمایل ایرانیان به این امر بود.


بیشتر بخوانید:وزیر دفاع آمریکا به افزایش روز افزون قدرت تهران در مقابل واشنگتن اعتراف کرد


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: در سخت‌ترین امور بهترین نتیجه را کسب کردیم، در تمامی موضوعات باید همین مسیر و روند کنونی را پیش ببریم، ما در سخت‌ترین امور موفق می‌شویم و هر میزان که به دستورات خداوند عمل کنیم به وعده‌های الهی دست می‌یابیم، در این راه دلدادگان امام جلودار هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام هوشیار هستند و تمرکز خود را بر امور مسلمانان می‌گذارند، با این امر قادر به خواندن ذهن و از نقشه‌های ما باخبر می‌شوند، اما در نهایت طبق فرمایش الهی، شیطان هیچ سلطه‌ای ندارد و تنها وسوسه می‌کند، ما باید مانع وسوسه‌های شیطان شویم و محکم در برابر آن بایستیم.

باید اربعینی باشکوه‌تر از سال‌های قبل نصیب‌مان شود

سردار فدوی گفت: جلوداری در برابر شیطان، برعهده تقوا است که باید آن را حفظ کنیم، در صورت عمل‌کردن به تنها یکی از وسوسه‌های شیطان از بزرگی تقوای ما کاسته می‌شود، هشت سال جنگ میان ایران و دشمنان برقرار بود و خبیثان نقشه‌های خود را اجرایی کردند، در آن زمان نمی‌توانستیم عراقی و آمریکایی را از یکدیگر تشخیص دهیم.

وی اظهار داشت: با مراقبت از تمامی اصول تعیین شده می‌توانیم این عنایت از سوی خداوند را پایدار کنیم، قوت، حقانیت و برکت انقلاب اسلامی ملت را زیر پوشش خود قرار می‌دهد، باید اربعینی باشکوه‌تر از سال‌های قبل نصیب‌مان شود و تمامی مسلمانان در اربعین ذلت دشمنان را ببینند. دشمنان به دنبال ایجاد توان و تدارک برای مقابله با ما هستند در حالی که ما باید آن‌ها را ناامید سازیم.

انتهای پیام/ ف

برچسب ها: سپاه ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.