باحضور سرپرست وزارت آموزش وپرورش ؛

افتتاح یک واحد آموزشی ۲۴ کلاسه در کنارک

با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش به اتفاق هیات همراه و استاندار سیستان و بلوچستان امروزدر مراسمی یک واحد آموزشی با ۲۴ کلاس درس را در شهرستان کنارک افتتاح شد.

افتتاح یک واحد آموزشی ۲۴ کلاسه در کنارکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان ؛ محمدی مدیر آموزش و پرورش کنارک در مراسم افتتاح این پروژه آموزشی اظهار داشت: مجتمع آموزشی کنارک در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال با ۲۴ کلاس درس و امکانات ویژه و مدرن ساخته و امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش راه اندازی شد.

نادر محمدی افزود: مجتمع بزرگ آموزشی شهید جواد نوروزی دارای امکانات جانبی و تکمیلی همچون کتاب‌خانه، نمازخانه، ۲ سالن ورزشی، فضا‌های جانبی و محوطه‌های باز است و میتواند بخشی از مشکلات و کمبود‌ها را مرتفع کند.

او بیان کرد: شهرستان کنارک بیش از ۲۲ هزار دانش آموز دارد و با وجودی که از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۲۶۴ کلاس درس توسط خیران و دولت ساخته شده، اما همچنان کمبود کلاس درس و امکانات سرمایشی نیاز جدی حوزه آموزش وپرورش این شهرستان است.

او  خواستار رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش کنارک در زمینه فضای آموزشی، تجهیزات و امکانات شد.

در مراسم افتتاح این مدرسه سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی حضور داشتند.

شهرستان کنارک با ۲ بخش مرکزی و زرآباد دارای چهار دهستان کهیر، زرآباد غربی، جهلیان و زرآباد شرقی است.

این شهرستان ساحلی با ۱۱ هزار و ۵۶۷ کیلومتر مربع وسعت، ۹۸ هزار و ۲۱۲ نفر جمعیت در ۶۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.

انتهای پیام/ع

سرپرست وزارت آموزش وپرورش در چابهار

برچسب ها: فرهنگیان ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار